2011. május 1., vasárnap

Rizsfelfújt, újratöltve

Most nagyon büszke vagyok magamra/magunkra: a második rizskoch tökéletes lett:) Az első is jó lett volna, ha nem 2x annyi rizst teszek bele, mint amit a recept mondott. És sikerül rendesen felverni a tojásokat. De nem sikerült. A sok rizsre ráadásul csak másnap reggel döbbentem rá, erre ébredtem, "basszus, sok volt a rizs!". Azóta vettünk habverőt is. És olvadoztunk, mután megkóstoltuk a tökéletes felfújtat, eteti magát, holnap le kell mozogni.

Befejeztem a majd' 900 oldalas Stephen King könyvet, az "Under the Dome"-ot, nagyon-nagyon jó volt, néha le kellett tennem, annyira felhúztam magam a korrupt és minden cselekedetében Istenre hivatkozó, ám jellemtelen politikuson. Ilyen hosszú könyvek olvasása után mindig rövidebb olvasnivalókkal "pihenem ki" magam a következő 1000 oldalasig.

Megvolt az esküvő, nekem tetszett, Marian utálkozott, a himnusznál kiment a szobából. Az ifjú pár mostantól Cambridge hercege és hercegnője névet fut, de e mellett még egy skót város grófja/grófnője és egy é-írországi város (Carrickfergus, már jártunk ott Mariannal) bárója/bárónője is lettek. Ami azt jelenti, hogy előbb-utóbb eljönnek az itteni alattvalóhoz is. Mondtam Mariannak (félig viccesen), hogy ha jönnek Carrickfergusba, akkor szeretném őket megnézni. Azt mondta, elvisz (bár egyedül is el tudok menni, nagylány vagyok), de anyukája forogna a sírjában, ha hallaná, miket beszél.

Ez meg csak egy jó szám:) Amy McDonald.
free counters

4 megjegyzés:

  1. Én is nemrég végeztem az Under the dome-mal. Egy kicsit meglepődtem, amikor kiderült, hogy az unszimpi pasinak semmi köze nem volt az eseményekhez.

    VálaszTörlés
  2. Én is azt hittem, hogy ő az oka. És csalódás volt, hogy úgy történt vele, ami történt. És szép lassan halálra kínoztam volna a szemétládát...
    Akkor te vagy a dél-afrikai látogató:)

    VálaszTörlés
  3. Haha, nem tudom, van-e másik látogatód onnan, de én olvastalak nyaralás alatt, úgyhogy valószínű :)

    VálaszTörlés
  4. áá, nincs, de szívesen követem ily' módon a világkörüli utazásaidat:)

    VálaszTörlés