2011. május 5., csütörtök

Kérdőjel

Mire eljutottam idáig, elfelejtettem, hogy miről akartam írni...
Arról biztos, hogy megérkeztek a gitárok! Milyen gitárok, kérdezitek? Hát azok, amiket még február végén rendeltem 5-6 hetes határidővel. Igen, tudom, hogy az már április közepén letelt, de Indonéziában másként telik az idő.
Ma mennem kellett a munkaügyibe, előtte megnéztem a TNT oldalán, hogy merre jár a 2 doboz, állítólag "kiszállítás alatt" volt. Na, mondom, tuti, hogy az alatt az 1 óra alatt fog jönni a faszi, amíg a munkaügyiben vagyok. Gyorsan felhívtam a TNT-t, mondták, hogy tegyek ki egy papírt (na persze, ha tudná, hogy SeggFej2-nek a papírletépés a hobbija) a bejárati ajtóra, hogy felhatalmazom a sofőrt, hogy itthagyja a csomagokat. Így is tettem, plusz még a telefonszámomat is odaírtam, hátha ellenállhatatlan kényszert érez, hogy beszéljen velem. Mire visszaértem, eltűnt a papír. Ez 2 dolgot jelenthetett: vagy a TNT járt itt, vagy a szomszéd. Szerencsére előbbi volt, nekiestem, kibontottam, 171 darab mini gitár. Holnap (vagy hétvégén) teszek fel képeket is, némelyik nagyon szép. Ha még nem láttátok a weboldalt: http://miniatureinstruments.co.uk/
Eszembe jutott, mit akartam, de az nem illik ide, gyorsan írok egy másik bejegyzést.

free counters
Free counters

8 megjegyzés:

  1. Drága, szeretnék venni egy gitárt! :D Komolyan, megnéztem a weboldalt, és nagyon aranyosak. Csak a képek alapján nem látszik, pontosan mekkorák, és hogy néznének ki például egy asztalon vagy szekrényen. Megnézhetnék élőben egy párat egyik nap?

    VálaszTörlés
  2. Aha, ismerem a fajtádat, előbb még "nyálas", most meg már "drága", meg "mikor jöhetnék fel?" Na persze.
    Amúgy a gitárok 10 inch oder 25 cm magasak, és akkor jössza, mikor akarsz:)De vasárnap kézilabda KEK döntő Fradival, azt kell nézni!!

    VálaszTörlés
  3. Ne már, te javasoltad a vasárnapi randit! Akkor most mi vaaaaaan? :szőke:

    25 cm az sok. Azt hittem, kisebbek. De mindenképpen megnézem őket élőben. :)

    VálaszTörlés
  4. Van kisebb is, úgy hívják: kulcstartó:)
    A kézimeccs 1,5 óra, utána/előtte is találkozhatunk. (csak fel akarsz jönni, valld be).

    VálaszTörlés
  5. Mondd, hogy ez az oder még tőlem van ... :))))

    VálaszTörlés
  6. hát naná, kitől mástól?:) Ich wohne in Belfast, ich möchte ein(en??) Hamburger. Ennyi megy még:)

    VálaszTörlés
  7. Yess. :) Nekem meg ennyi. :)
    Majd felrakom Beni Anyák napját, nézd majd meg ő már mennyire nyomja ... :-O

    VálaszTörlés
  8. Akkor nem lehetett valami jó tanárod...:D
    Oké, nézem a fiút! jobban tud, mint te?

    VálaszTörlés