2011. május 20., péntek

Nyafogós

Holnap hajnalban, 6.45-kor repülök, mikorra kell kimenni a reptérre, 5-re basszus? Persze még csak gondolkodni se kezdtem el, hogy mit kéne bepakolnom. És amúgy is nyomi vagyok, tegnap a kozmetikus annyira cseszte el a melot, amennyire lehet, gyakorlatilag leégette a bőrt rólam. Azóta folyamatosan vastag krémréteg pihen rajta, hátha holnapra legalább elhalványodik a helye, de tegnap ultradurván kontrasztos volt a vörös az amúgy hófehér bőrömmel. És rettentően fáj(t) is. És még az eső is esik.

Aztán tegnap bevásároltam, hogy csinálok meglepi rizsfelfújtat Marcsinak, hazafele vettem észre, hogy épp csak a rizst felejtettem el megvenni. Picsába, már nem mentem vissza. Ehelyett este 9-kor szaladtam ki  a benzinkúthoz, így nem meglepő, hogy majdnem fél egy lett, mire elkészült, de legalább finom, és tettem bele barackot is.

Tegnap azon is felhúztam magam, hogy felhívtam az egyik boltot, ahol árulják (legalábbis azt hazudták) a gitárokat. Előző héten vittem nekik vagy 80 félét, nekem a szombat jobb lett volna, de John mondta, hogy inkább péntek, mert akkor kirakja őket a kirakatba és szombaton már vehetik a népek. Erre tegnap hívom, hogy kéne az egyik gitár, mert az uccsót adtam neki oda abból a fajtából és közben megvették a weboldalon. Kérdezem, nem adtad még el azt a gitárt, ugye? "Hát, az igazat megvallva még ki se tettem őket, minden a dobozokban van még, nem volt időm." Anyád, bazmeg. 

Ez meg egy jó szám, olyan The Mammas and the Pappas-os:
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése