2011. május 10., kedd

Talan?

Marian geperol irok, az enyem szerelonel van. Eszembe jutott, hogy van ez az adatmentes, amivel a torolt merevlemezrol is vissza tudjak nyerni az adatokat, es van egy ilyen a kozelben, tegnap delutan elvittem a gepet, a srac szerint nagy az eselye, hogy sikerul, ma hiv vissza, hogy van-e esely es mennyibe kerul. De kozben eszembe jutott, hogy egy USB-n is fent volt a program, Marian este addig probalkozott (letoltott egy ilyen programot a netrol, gondolom, mivel ingyenes, kevesebbet tud, vagy nem as olyan melyre, mint egy profi alkalmazas), amig megtalalta az egyik USB-n az adatok ugy 80%-at. Nem is igazan a vasarlok adatai miatt aggodtam, azt tudtam, hogy vissza tudom szerezni, de a raktarkeszletet nem annyira akartam megint beklimpirozni. Most varom, hogy a gepdoktor telefonaljon, de attol tartok, hogy minimum 100 fontot fog kerni, annyit meg nem tudok fizetni.
Mult heten elloptak a kukankat. Nem azt a feketet, mivel itt 7 lakas van, olyen szemetes van, mint otthon a lakotelepeken, vagyis nem lehetett egyszeru elvinni. Meg akkor se, ha legorgettek az uton... Marian benezett az osszes hazba, sehol nem latta. Aggodottt, hogy "most valaki kibontja a szemeteszsakokat, hogy mi van benne?" De hat nem vagyunk mi Madonna vagy Bin Laden, akinek meg a szzemete is erdekes. Ez kb. egy hete volt, azota se kaptunk ujat, mi itt a lepcsohazban taroljuk a sajatunkat, de valaki(k) (vajon kik?-csak nem az agyatlan faszik?) nem zavartatjak magukat a kuka hianyatol, es az udvaron hagyjak a szemetuket.
Szombaton voltam "interjun", a paintball-os mukinal. Igyekeztem eladni magam, tudok vezetni, van kis penzugyi tapasztalatom is, megbizhato vagyok, satobbi, de nem nagyon kellett. A pasi is kedves volt, meg a baratnoje is, es nagyon remelem, hogy tenyleg bejon minden, amit terveztek. 13 ember fog ott dolgozni, oket is beleertve, ebbol 11 mar most is belfasti, ketten nemsokara koltoznek ki otthonrol. Kell majd szorolapozni, hirdetni a helyet, lassan kesz lesz a weboldal is, azon keresztul lehet majd foglalni, de minden csutortokon dol el. Voltak mar az onkormanyzatnal, ahol mindenben megegyeztek, de meg egy embernek lattamoznia kell a dolgot, erre 99,9% az esely allitolag. Aztan korbevezettek a lakasban, ok is csak egy hete koltoztek oda, 6 szobas, szep, vilagos kero. Aztan a konyhaban meglattam a hagymas csirkemajat es elkezdtem nyaladzani, de nem mutattam, csak mondtam, hogy hu, ezt en is szeretem. Addig eroskodtek, mig ettem belole:) A pasinak, Sandornak, van egy Ibanez gitarja, ugyhogy mellekesen megemlitettem a gitarbizniszt, rogton erdekelte, es mondta, hogy akar venni 3-at.

Lorena, azaz most mar Mrs. Connor, tegnap ferjhez ment. Reggel sm-eztem neki, de nem vartam valaszt, ilyenkor van mas dolga is az embernek, de valaszolt, es este is irt, hogy Kretara mennek naszutra. Ezt csak tegnap tudta meg, mert a szulei szerveztek nekik. Annyi instrukciot kaptak, hogy konnyu, nyari ruhakat pakoljanak. Sok boldogsagot nekik!
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése