2011. május 8., vasárnap

Nem az én napom

Asszem most már hivatalosan is kijelenthetem, hogy orbitális hülye vagyok. Zoli drága átjött, elvileg azért, hogy megnézze a gyűjteményemet (disznók, a gitárgyűjteményről van szó), de ehelyett laptopot szerelt. Persze megint az enyém, az új kábel (ami szerintem hibás, mert hol tölti az akksit, hol nem-inkább hol nem) és a vadiúj akksi ellenére b.szott elindulni ma. Illetve egy pontig szépen haladt, aztán a Windows logónál megállt a tudomány. Órákig próbálkoztunk, túrtuk a netet, semmi. Zoli feltelepítette a Windows-t megint, szerencsére nem volt sok lementeni-való, mert pár hónapja már kezelésbe vette. Miután hazavittem Zolit, elkezdtem letölteni a gépre a vírusírtót, meg Google Chrome-ot, meg Skype-ot, amikor belémvillant a felismerés, hogy csak egyvalamit felejtettem el lementeni: azt a kib.szott számlázóprogramot. Szerintem sokkot kapott az agyam, mert kábé egy órán keresztül csak ültem és bután (hogy másképp?) bámultam magam elé. Az összes vevő, vásárlás, fizetés, minden eltűnt. Aztán egy idő után csikorogva elindultak a fogaskerekek, és rájöttem, hogy eleve március elejéig megvan az összes kinyomtatott számla, mert most volt évvége, mindent leadtam a könyvelőnek. Aztán az Ebayen megtaláltam az elmúlt 60 nap minden tranzakcióját adatokkal együtt, vagyis március 8-ig. Vagyis csak 6 nap esett ki, amiről semmi infóm nem volt. És eszembe jutott a Paypal is (ezen keresztül fizetnek, olyan mint egy online bank), ott meg hónapra lebontva meg lehet találni mindent, azaz AKKORA veszteség nem ért, csak az összes rohadt infót vissza kell másolni egyesével a számlázóprogramba és kinyomtatni megint. Végülis az időmbe belefér. És az én hibám.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése