2011. május 26., csütörtök

Figyelem! Keresem

elveszett családomat! Ha valaki tud tartózkodási helyükről, tájékoztassa őket, hogy hetek óta nem hallottam SENKI felől, információéhségben szenvedek. Mi van a gyerekekkel? Mi van a munkával? Mi van a kiállítással? Mi van a vendégekkel? Mi van a családdal?? Meg kéne beszélniük, hogy felváltva küldenek emilt, így nekik csak 3 hetente kéne gép elé ülni, és én is megkapnám az infó adagomat.

Beszéltem a paintball-os mukival, az önkormányzat (naná!) plusz műszaki valamit/tervet akar, csúszik a megnyitás, legalább egy héttel. 

Mostanában teljesen rácuppantam a házépítő/felújító programokra. A kedvencem a Grand Designs, amiben új házat építők kálváriáját mutatják be az első kapavágástól, vagy valami düledező (nehezítésként néha védett, vagy az épület, vagy a terület, ahova építkeznek, kismillió szabállyal) épület átalakítása a menü. Persze nem ún. hagyományos házak ezek, mindegyikben van valami egyedi, az egyiket a hegyoldalba süllyesztik, hogy beleolvadjon a környezetbe, a másikat az ács muki tök egyedül építi 2 év alatt fából, a harmadik Londonban van, védett épület, ezért kibelezik, de az utca felőli frontnak meg kell maradni, és még a tégla árnyalata is vita tárgya, a negyedik egy nagy fa- és üvegkocka az erdő közepén, az ötödiket egy szintén londoni foghíjtelken építi egy tervező saját maga. Van vagy 10 évad, és Marcsi is szereti. És ez csak egy a sok közül, van olyan műsor, amiben a hideg angol időjárát megunó delikvens Francia-, vagy Spanyolországba, netán Ausztráliába akar költözni, vagy a család nem tudja eldönteni, hogy öregkorukra valami vidéki kúriát vegyenek vagy egy napos országban, távol a vérszívó családtól találjanak valami medencés haciendát.

A laptopom az uccsókat rúgja, hiába vettem kábelt meg akksit is, az egyik árát ha minden igaz, már vissza is kaptam, mert nem működik. Fura dolgokat produkál, gépelek, és hirtelen nem működnek a billentyűk, vagy csak némelyik. Most is, gépelek, erre hirtelen megnyit egy új oldalt. És innentől kezdve akárhova kattintok, mindig új oldalt nyit meg. Újra kell indítanom, de akkor meg az internet nem működik, hiába nyomogatom a wifi-billentyűt, az kész van. Hibaelhárítást kell csinálnom, és olyan 10-15 perc küzdés árán visszajön a net. Sajnálnám kidobni, több, mint 3 éve gyűröm, és szeretem. De ha arra kerül sor, odaajándékozom egy alapítványnak. Múltkor volt egy műsor, abban kerestek ilyen kiszolgált gépeket, felújítják őket és rászorulók megkapják.

Ja, nem írtam Lorena bulijáról. Azt hittem, hogy ilyen magyar típusú ereszd el a hajam lesz, és hajnali 4-5 előtt nem illik majd hazamenni. De éjfél körül már szinte csak a családtagok voltak, 1-kor otthon voltunk. Elvileg 55 vendég lett volna (kb. 30 jött el), egyedül én voltam Lorena vendége, az összes többi Marké volt. A családtagok tudták, hogy Belfastban lakom, és ők is írek, páran odajöttek beszélgetni, elmondták, hogy ők is belfastiak vagy észak-írek, aranyosak voltak. Persze, mint minden családban, itt is volt egy idióta, semmi másról nem tudott beszélni, csak a szexről, pár perc után mindig el kellett menekülnöm előle a klotyóba. Visszafele késve szállt fel a repülő, a pilóta elmondta, hogy odafele 3 madarat is beszippantott a gép, és át kellett vizsgálni a hajtóműveket (és gondolom kikaparni  maradék madarakat).

Holnap este/éjszaka jön vissza Zoli, 2,5 hetet volt otthon, megyünk érte Dublinba. Most írt, hogy vett téliszalámit meg Pilóta kekszet nekünk, sajnos a bort nem találta Marcsinak, de ezek is meglepik lesznek neki.
free counters
Free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése