2011. május 3., kedd

Műszaki cikk

Valahogy feltorlódtak a vásárolandó elektronikus kütyük. Először Marian rendelt egy kódolvasót a kocsihoz, mert megint kigyulladt a motorhibát jelző fény. Az elején megelégedett azzal, hogy leragasztotta, de a kíváncsisága felülkerekedett. Ezt az izét csatlakoztatni kell a nemtommihez (motor?), kiírja a hibaszámot, amit aztán Guglin lehet keresgélni vagy az autószerelőt zaklatni vele, vajon súlyos-e. 
Aztán rendeltünk egy szép rózsaszín, vezeték nélküli egeret, sajnos az van, hogy én ellopkodom az övét (mert az enyémek mindig kipurcannak), ő meg emiatt kénytelen a munkahelyről lopni szerezni egyet. Tegnap félve megkérdezte, hogy kié lesz az új, mondtam, ha akarja, visszakaphatja azt, amit elcsórtam tőle, de érthetetlen okokból az új kell neki.
Ideje új életet lehelni a kis laptopomba is, csak arra emlékszem, hogy novemberben vettem, de hogy melyik évben? Asszem már 3,5 éves, még az első akksival, ami szőrtelenít, amikor ölbe veszem, nagyon gyorsan felforrósodik. Az akksi úgy 5 percig bírja, most rendeltem újat, 3 év garanciával (az enyémre az van írva, hogy "10.8 Vdc 4800 mAh", de ilyet nem találtam, csak "11.1 Vdc 4800 mAh"-t, nem mintha érteném, mi ez, de azért írtam a boltnak, és azt mondták, hogy nyugodtan rendeljem meg, nem fog szétrobbanni a kezemben). A kábel is kezd szétmenni, múlt héten vagy 4x csak úgy fogta magát és leálllt, mert a csatlakozás akkor működik, amikor kedve van. Rendeltem ilyet is. Remélem, ezzel a 40 fontos befektetéssel újabb 2-3 évet bírni fog.
Az utolsó, ami kellett, az nyomtatópatron. Nem panaszkodhatok, mert ingyen volt a gép, egy Epson, de valahogy az az érzésem, hogy igencsak lehúzásra szánták. Négyféle szín van benne, és hiába csak a feketét akarom használni, ha kifogy mondjuk a sárga, akkor nem nyomtat. Csak kiírja, hogy cseréljek patront, az legkevésbé sem zavarja, hogy a sárgára kurtára nincs szükségem fekete-fehér nyomtatáshoz. Sőt, ha ki van fogyva egy szín, akkor szkennelni se hajlandó, ki érti ezt. Most kap 10 patront, ebből 4 fekete, remélem, egy évig elég lesz. 
Ezeket a mosolygós gombákat ebédre fogyasztottam: 
 
free counters

2 megjegyzés:

  1. Hogy csinálod, hogy a "lopni" át legyen húzva? Még jó, hogy én vagyok a blogspot menő. :))

    VálaszTörlés
  2. Amikor bejegyzést írsz, a tetején (ahol a betűméret, betűtípus, képbeszúrás, stb. van) van egy ABC ikon, áthúzva. Kijelölöd az áthúzandó szót és rákattintasz erre az ikonra:)

    VálaszTörlés