2011. május 18., szerda

öüóőúűéáí-ékezet-képes vagyok

Visszakaptam a gépem! Hívott ma a pasi, pont ott voltam a bolt mellett a postán, bementem, elhoztam. Declan, a szerelő srác persze nem tudta, hogy tudatos fogyasztó vagyok, és megpróbált legombolni rólam 65 fontot a semmiért, mondván, beleegyeztem az adatmentésbe (mert ez úgy megy, hogy először megnézik, menthető-e az a program vagy fájl, és utána megmondják, hogy mennyibe kerül). Felidéztem, hogy 24 órán belüli visszahívást ígért az árral kapcsolatban, ami sose történt meg, így nem is bólinthattam rá semmire. Valamint még múlt héten mondtam neki, pár nappal a laptop leadása után, hogy nagyjából mindent sikerült visszaszerzeni egy USB-ről, akár abba is hagyhatják az egészet, de erre nemet mondott. Végül fizettem neki egy huszast, de azt se érdemelte meg, mert semmi használhatót nem kaptam érte cserébe. 

Még múlt héten voltunk Carrickfergus-ban, a charity shop-okba mentünk, különösebb cél nélkül, pontosabban könyveket akartunk olcsóért. Végül vettünk két magyartanulós csomagot, mekkora esélye van annak, hogy ilyenre bukkanjunk? Az egyik csomagban van egy nyelvtanuló könyv meg 2 CD, a másik (egy CD egy kis füzetkével), állítása szerint, egy repülőút alatt megismertet a legszükségesebbekkel. Meg is néztem, hogy milyen hosszú repülésre gondoltak, hát Amerikából MO-ra. Összesen 4 font volt az egész, az Amazonon, meg az Ebay-en 10-szeres áron árulják.

Tegnap, hónapok után, beszabadultam egy könyvesboltba, ha lett volna pénzem, vettem volna 3-4 könyvet. Pláne, hogy pl. a Stieg Larsson-féle könyvekről kiabált, hogy csak 99 penny darabja. Aztán elolvastam az apróbetűt is: "ha 20 font felett vásárolsz". Hát nem vettem semmit, pedig viszketett a tenyerem.

A királynő most épp Dublinban van, 100 év után először jár ott brit uralkodó, ennek megfelelően csak ez szerepel a híradóban, miért is ne, semmi más nem ilyen fontos. Ma megkoszorúzta az ír sziget szabadságáért küzdők emlékművét. Gondolom, hogy ez afféle bocsánatkérés is lehetett egyben, hogy a britek annyi embert lemészároltak. Marcsi nemrég olvasta ezt a hírt, onnan tudtam meg, hogy ez fontos, hogy erősen hüppögött...

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése