2011. május 31., kedd

Látogató!

Jövő héten végre megérkezik első hivatalos vendégünk. Mindenkinek mondjuk, hogy jöjjenek, látogassanak, van plusz ágy, ígéreteink vannak, de eddig még senki nem élt a lehetőséggel. Most Paul, shetlandi squash/tollas/biciklipartnerem hívott, és jövő héten jön 3 napra. Említette, hogy lehet, hogy akar menni Dublinba, meg a Giant's Causeway-hez, meg persze itt Belfastban is körülnézne. Plusz hoz fallabdaütőt, játszani is akarunk, remélem, belefér minden a 3 napba. Marcsi megpróbál 1 szabadnapot kivenni, holnap kiderül, sikerült-e, mert a könyvtárban mindig mindenki beteg... Azért is jó, hogy jön Paul, mert ugyan elméletileg 2 munkám is van, de még egyik se kezdődött el, azt se tudom, mikor fognak, de már rohadtul unom magam itthon.

Múlt héten kaptam olyan 1200 emilt spam-et egy nap alatt, a céges emilcímre, de onnan automatikusan továbbítja a privátra, így két helyről kellett törölnöm ezt a mennyiséget, 20-asával, mivel ennyi üzenetet jelenít meg a rendszer. 

Egyre gyakrabban kapom magam azon, hogy útvonaltervezőket nézek hazafele. Merre menjünk? Inkább többet hajózzunk és kevesebbet vezessünk (Marian ezt szeretné), de ez többe kerül. Ha lenne időnk, és mondjuk Amszerdamba érkeznénk, akkor ott is eltölthetnénk pár napot, de csak 2 hétre engedtek el a leendő munakhelyről, abba meg nem nagyon fér bele kirándulgatás. 2nap haza, 2 nap vissza kocsival, marad 10 napunk otthon. 

Múlt héten vettünk ananászt a boltban, mert csak 1 font volt (300 forint), és nagyon finom volt. Kókusz is van feleennyiért, aztán vettem, szintén 1 fontért sárgadinnyét, epret is ettünk már. Banánt csak zöldet kaptam, azt a paradicsommal együtt az ablakban érlelem, kicsit értelmetlenül, mert sok napsütés nincs, esik és fúj, bár állítólag jön a kánikula. El se tudom képzelni, lehet, hogy 20 fok is lesz??

A laptopom iránti szeretetem kissé alábbhagyott a hülye szeszélyeskedése miatt, már múltkor írtam róla. Pár napja annyira felidegesített, hogy leb.sztam a földre, de semmi baja nem lett, én meg nagyon szégyelltem magam, hogy jóapám természete előbújt belőlem. Csodálom Marian türelmét, komolyan. Találtam másik gépet, ami megfelelne (csak azért se mondom meg milyen, mert megkapnám, hogy "nincs pénze semmire, de laptopot persze tud venni"), de amíg ez működik, remélhetőleg pár hónapot kibír még, addig ezt használom.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése