2009. augusztus 31., hétfő

Megint hétfő

tudtuk, hogy hamarosan megtörténik, ma mégis meglepetésként ért, amikor Szilvi hívott, hogy tudom-e, Lorena a ma délutáni hajóval utazik el. Azt hittem, szólni fog, de tiszta nyűgös volt már egy ideje, utált mindent, ami a szigethez kötötte, a családjával is gondok voltak, elment. A hajóállomás pont a Shetland Hotellel szemben van, a felette levő utcából integettem neki a fedélzetre, és közben sms-eztünk:( Most szomorú vagyok.

Pénteken volt a könyvelés-bizonyítvány átadási ceremónia. Jó, nem csak nekünk, hanem a szakácsoknak, a textiles tanulóknak, üzleti fiszemfaszomot tanulóknak is. Mivel mindig is jó érzékkel öltözködtem, most egy "animal" feliratú póló volt rajtam, de én aszittem, hogy az a szaros köpönyeg, amit béreltünk, az körbeér. Hát nem. Ki kellett osonnom a klotyóba és kifordítani a pólót. Szerencsére nem Fidel Castrohoz illő hosszúságú beszédek voltak, de mindenkit egyenként szólítottak a színpadra és szépen megvártrák, míg visszaér a helyére. A kísérőm Dave volt, szokásához híven majdnem elaludt, pedig fényképeznie kellett volna. Ennyi sikerült:az osztályunk:

Most teljesen nyomi lettem Lorena miatt, máskor folytatom.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése