2009. szeptember 1., kedd

Jobb kedd mint a hétfő

Ma reggel nagyon-nagyon-nagyon jó hírt kaptam, de nem árulhatom el. Majd ha eljön az ideje (mindig utálom, amikor valaki ilyeneket ír, Lorena mestere ennek, halálba kerget vele, gondoltam, most én idegesítelek vele titeket).

Mutatok egy képet a valódi bringáról, volt, aki rájött, hogy az előző csak egy kamu reklámfotó volt:

Holnap megyek Paullal bringatúrára, felavatjuk a kicsikét:) Azt tudtátok, hogy a két keréken meg a vázon kívül gyakorlatilag minden extrának számít? Kell vennem lámpát, sárhányókat, pumpát, kitámasztót, lakatot, esetleg időjárásálló ruhát, sisakot, vagy el kell költözzek mondjuk Spanyolországba.

A fogászat alakul, ma reggel David és Bettina orvul letámadtak és fogmintát vettek tőlem. Van egy új eljárás, Inman Aligner a neve, ezt akarja David nekem, bár Bettina szerint mindig változik a véleménye. Megint más kérdés, hogy mikor lesz, ha egyáltalán lesz belőle valami. Egyre több dolgot értek, a többiek türelmesen magyaráznak nekem, tegnap nem voltak páciensek, Bettina egész délelőtt mutogatta, hogy milyen eljáráshoz milyen szerszámok, anyagok kellenek, nem mintha bármit is megjegyeztem volna belőle, mert 5 perc után zúgott a fejem a sok infótól. De alapdolgokat már tudok, csak elfelejtem őket megcsinálni.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése