2009. szeptember 22., kedd

F.sz kivan a mai nappal

A fogászaton van egy naptár, amibe írjuk/írom, hogy ki mikor mennyi időre jön kezelésre. A kezelési időket nem én találom ki, gyakorlatilag minden egyes alkalommal megkérdezem a hozzáértőket, hogy mennyi időtartamot foglaljak. Persze megvannak a megszokott rutin-időtartamok, pl. gyökérkezelésre, koronafelrakásra, hídra, de ezeket még nem tudom, így inkább kérdezek. Mondjuk David és Cheryl, a felesége nem zavartatják magukat és előszeretettel beszúrnak embereket, mondván, hogy "Ez csak 5 perc lesz", "belefér az időbe",és ilyenkor van az, hogy minden és mindenki csúszik, én idegbeteg vagyok, mert az ügyfél előttem fészkelődik. Ma egy páceins már egy órája bent volt az előjegyzett fél óra helyett, már fél 6 volt, 5-ig dolgozunk, és még kint várt egy ember. Végül új időpontot kerestünk az utóbbinak, de ez nem ment anélkül, hogy Cheryl ne alázott volna meg. Az ügyfél előtt mondta nekem, hogy "most ne szúrd be két páciens közé mint ma". Mondanom se kell, felment bennem a pumpa, és visszaszóltam, hogy ő utasított rá, hogy írjam be, nem magamtól találom ki ezeket Erre ő, hogy az az én kézírásom. Persze, mert ott állt a vállam fölött és mondta, hogy írjam be. Kurvára utálom az ilyet, fel is öltöztem és eljöttem, se takarítás, se napi feladatok befejezése. És remélem, holnap beszólnak emiatt, mert akkor eljövök. Bár tegnap aláírtam a szerződést. De leszarom.

Bár dél-afrikaiak, de skótok is lehetnének, mert el kell mennem hepatitisz-oltásra a kórházba, és nem fizetik. Bettinának le kell utaznia délre a fogászati assziszteni kurzusa miatt, egy pennyt se adnak bele. Mondtam neki, hogy én tuti nem mennék így.

Azt is hozzáteszem, hogy Cheryl nagyon alkalmatlan managernek. Rohangál fel-alá mint egy mérgezett egér, odavakkant egy-két utasítást, "hívd fel a Shetland Transport-ot", de hogy miért, mit kell mondjak, azt valószínűleg tenyérjóslással kéne megállapítanom. Most már kezdek belejönni a rutinba, hogy ügyfelek után menni kell sterilizálni, de amúgy sem unatkozom, annyi mindent kéne tudnom, hogy megbénít a tudat, és miközben békésen dolgozgatok a recepción, ez a mérgezett egér ki-be pattog, "gyere, most van 5 percem, mutatok valamit", "ezt is meg kell tanulnod, ha itt akarsz dolgozni", stb.

Még egy hónapot ki kéne itt bírjak az anyagiak miatt...

Ja, és David kitalálta, hogy az lenne a legjobb, ha kihúzna a három felső elülső fogamat és hidat tenne oda. Én mondtam, hogy inkább szívesen viselnék fogszabályzót, de annyira nem izgatja, ma is mondta, hogy ahogy lesz ideje, kihúzza a fogaimat. Néztem Bettinára kérdően, hogy nem lenne-e alapfeltétel, hogy egyetértsek a kezeléssel?

És amikor az összes ilyen sérelmemet ráborítom M-re sms formájában, persze akkor szarik be a hálózat és nem kapja meg őket én meg rágom a kefét.

Nyaff.

De jövő héten utazom Edinburghba, semmi más nem érdekel.

free counters

2 megjegyzés:

  1. Szia Hugi!

    Ne hagyd kihúzatni a fogaidat!
    Szerintem is inkább fogszabályzó legyen!
    Amúgy tényleg nem valami kecsegtető a helyzet a rendelőben.
    Az a sport-asszisztensi dolog még aktuális?
    Puszillak:
    Réka

    VálaszTörlés
  2. azért, mert nem kommunikálok, még figyelem az eseményeket...
    ezer puszik, amint rendbe jövök, jelentkezni fogok.

    VálaszTörlés