2009. szeptember 12., szombat

Kavargó fej-kiegészítve

szevasztok, sikerült rávennem magam az írásra végre. Jó lenne, ha már kitalálnának egy olyan eszközt, aminek a segítségével gondolattal is lehet írni, sokkal gyakrabban lennének bejegyzések.

Nem is tudom, írjak-e a bimbódzó kapcsolatról. Valamit azért mégis az éhes oroszlánok elé vetek. Szóval M írországi, ennek megfelelően hatan vagy heten vannak testvérek. Nagyon szeretem benne, hogy rettentő jó humora van, viszont nehézséget jelent, hogy megértsem, amit mond, az akcentusa miatt. Próbálunk valamit találkát szervezni, nem tudom, mikor jön össze, ő fél a repüléstől, így majd vezet, én pedig hajózok/repülök. Nem indult zökkenőmentesen a kapcsolat, ezért megszivattam kicsit, küldtem neki egy fényképet magamról, amin egy gyerekkel vagyok látható és azt kamuztam, hogy az én gyerekem, csak otthonhagytam a másik anyukájával. Haha, régen röhögtem ennyit, teljesen beparázott:)

A munka egész jó, asszem már írtam, hogy nem a recepciós részével van gondom. Nem igazán tudom magam elképzelni úgy, hogy adogatom a fogászati cuccokat a pasi keze alá. Ráadásul most voltam a konditeremben tollaslabdapályát foglalni holnapra és láttam egy hirdetést, hogy asszisztenst keresnek. Itthonról el is küldtem nekik a címemet, postáznak majd jelentkezési lapot. Egy sportkomplexumban dolgozni sokkal inkább testhezállónak tűnik, mint a fogászat. És azon filózom, hogy ott sem érzem magam rosszul, de ha már el kell köszönnöm onnan, akkor inkább egy hónap után mint mondjuk 6 hónap vagy egy év, amikor belémfeccölték az energiát, taníttattak, satöbbi, nem? Vagy ez csak önigazolás? Meg hiányzik, hogy sok emberrel legyen kapcsolatom, itt négyen, maximum öten vagyunk, a hotellel, vagy a sportközponttal összehasonlítva ez édeskevés.

Kábé másfél év után végre vettem cipőfűzőt a sportcipőmbe, eddig össze volt kötve a szakadásnál, aztán az MBT mindkét fűzője is el volt szakadva, beruháztam két pár fűzőbe. Aztán megyek szemészhez, mert elfogyott a kontaktlencsém. Azt mondta a recepciós, hogy mivel úgyis csak sportoláshoz használom, lehet, hogy jobban megérné a napi lencse, meg ahhoz akkor tároló/tisztító folyadék se kellene, csak kuka minden használat után.

A suli nagyon jó, élvezem, bár sokmindent elfelejtettem, és a könyv, ami használnunk kell, 700 oldalas, ijesztő. De összehasonlítva a fogászattal, hát egy élmény... Tanyának van Üzleti Jog könyve is, ő arra is jár, és azt mondja, hogy meglehetősen érdekes. Kétségeim vannak... Tavaly ugye a skót állam fizette a tanulmányaimat, remélem, most is sikerül elintézni, de valami más csatornán keresztül kell intézni, mert most csak levelezős vagyok.

Na, amit kifelejtettem: a banknak még tavaly adtam állandó átutalási megbízást, hogy minden hónapban utaljanak a megtakarítási számlámra. Már be is akartam menni, mert tudtam, hogy ebben a hónapban nem lesz elég pénz a számlán, de aztán elfeledkeztem róla. Most kaptam egy levelet, hogy mivel nem tudták átutalni a zsozsit, költség címén levonnak Ł15-ot. És jövő héten újra megpróbálják az utalást. Na, tiszta ideg lettem, hétfőn bemegyek és lemondok minden utalást, menjenek a pics.ba.

Plusz végre vettem a bringához zárat, nagyon hasznos, ugyanis számkombinációs, már várom, mikor felejtem el a kódot. Az Amazonon pedig rendeltem lámpákat és sárvédőket. A sós levegő+eső már érezteti hatását, nyikorognak a kerekek, rozsdásodik a fém, baromi jó. Most várom Pault, minden biciklik guruját, hogy megolajozza meg felszerelje, de a kis genyája Norvégiában múlatja az időt.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése