2009. szeptember 27., vasárnap

Nyugis nap

Voltam tegnap a szemésznél, nálam fiatalabb csajszi volt, mondta, hogy az ütés nem hagyott nyomot a szememen, nem mintha aggódtam volna emiatt de nem igazán tudtam alapozóval se elrejteni a monoklit, így jobbnak láttam elmondani, mi történt. Megvizsgálta a szememet, a szemüvegem, a kontaktlencsét, a szemfeneket, villantott a szemembe, majd mondta, hogy minden rendben, a szemügém lehetne 0,25 dioptriával erősebb, a kontaktlencse meg gyengébb, de amíg el nem törik a kukker, addig jó így is. Aztán adott 2x10 pár napi lencsét kipróbálásra, és majd 3 hét múlva kell megmondanom, hogy az egyik vagy a másik fajtát akarom.

Aztán fallabdán megvertem Pault, most először!!! Igaz, fájt a csuklója, annyira, hogy néha az ütőt is eldobta fájdalmában, de ha nem akart volna játszani, akkor szólt volna, nem igaz?

M-mel megint sikerült félreértenünk egymást, mérgemben kikapcsoltam a telefont, hiába küldött nekem vagy 10 sms-t, csak órákkal később láttam. Aztán persze felnőttek módjára megbeszéltük a dolgot és most elment, hogy nyerjen bingón 500 fontot, biztos abból fizeti az edinburghi túrát:) Nagyon intenzív a kapcsolat, lehet, hogy valami hirtelen dologra fogok vetemedni, de majd idejében megtudjátok, ha így lesz.

Csütörtökön a lengyel ház, Ania és Pawel meghívtak hozzájuk, tudjátok, náluk szoktunk sütögetni. Most már abban a házban lakik Shannon, az új-zélandi lány is, az én régi szobámban volt, de átkérte magát ebbe a házba. És ott volt még persze az uram, Dave is, mivel szabadnapos volt, már be volt csiccsentve egy kicsit és megint elmondta, hogy ha megnősülne, tuti engem venne feleségül. (M-nél nem aratott osztatlan sikert az ötlet). Játszottunk egy Trivial Pursuit nevű játékot, a lényeg, hogy kb. 8-9 kategóriában voltak kérdések, földrajz, szórakozás, irodalom, sport, satöbbi. Mivel ez egy angol/brit játék, gondolhatjátok milyen sikeres volt az Ania/Pawel/Csenge kelet-európai hármas, de legalább jókat röhögtünk, és Shannon meg Dave azért próbált segíteni.

Ma meg tanultam, elég nehezen megy megint, remélem, csak az eleje lesz ilyen; aztán megnéztem a Transformers 2-t, közben beszéltem sógornőmmel és két szót tesómmal meg unokahúgommal is; és vitáztam M-mel. Utóbbi hatására sétálni mentem az esőben és rájöttem, hogy elfelejtettem alapozni a monoklit, így mindenki engem bámult, erre feltettem a kapucnit. Most meg fagyizom és megyek fürdeni, és holnap felmondok. Drukkoljatok.

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése