2009. augusztus 14., péntek

Nem intéztem

sok dolgot, és mégis. Bementem a fogászati rendelőbe, ahol recepcióst keresnek, hétfőn 1-re megyek interjúra. Az ott dolgozó magyar lány nagyon aranyos, később a Tescoban is összefutottunk:) Már nem emlékszem, írtam-e, heti 3 napot kéne dolgozni, keddtől csütörtökig, 9-5-ig. Kérdés, hogy heti 3 nap munkából meg lehet-e élni. Még ma este találkozom Alan-nal, aki még kb. 2 hónapja ajánlotta, hogy segít nekem munkát szerezni. Az önéletrajzomat már kinyomtattam, hétfőre összeeszkábálok valamiféle motivációs levelet is a fogászatra. Ezeken kívül pedig van egy rakás álllás a Shetland Times-ban, hétfőn arra is ráállok, ha ebből a kettőből egyik se jön össze.


Másik dilemmám a suli. Illetve az, hogy ha megkapom a fogászosat, akkor valószínűleg nem fogok tudni oda járni. De akkor halál unalom lesz itt, tél, délután 3 órás sötétedés, depi, ezért arra gondoltam, hogy ebben az esetben keresek még egy részmunkaidős állást, vagy visszamegyek a hotelbe heti pár napra, és ráfekszem a pénzkeresésre. Ha már okos nem lehetek, legalább gazdag legyek:)


Bementem a 3-ból két hotelbe, a Shetlandba nem volt időm, de meglátogattam Szilvit és Lorenát, a Lerwick-ben pedig sokmindenkit, még Marjory, a regionális manager is ott volt.



Tanya csinált palacsintát, de én inkább palacsintuskának hívnám őket, kisebbek voltak, mint egy poháralátét:) Dzsemmel, nutellával, ők még mézeset, juharsziruposat és joghurtosat is ettek. Megkósoltattam velük a téliszalámit, sajnos nem sokáig fog tartani, mindkettejük élvezettel hm-özött, és azt mondták, isteni. Asszem hétvégén költözöm:):)


Holnap találkozom Paul-lal, vagy Dave-vel? Bakker. Nem, Paul lesz az, de nem tudom még, mit csinálunk. Vasárnapra meghívattam magam a 124-be, Dave főz nekem:) Először vásárolunk, aztán el akar menni megnézni valami rally-versenyt, ami itt van a szigeten és csak utána főzünk, azaz ő. Azt mondjuk nem tudom, hogy az egy méter széles, egysávos úton hogy lehet autóversenyezni, lehet, hogy matchbox-ok indulnak?


Jövő péntekre is bepofátlankodtam, Dave, Szilvi és Ania körfőzéseket tartanak, mindig más csinál kaját, most Szilvin a sor, nagylelkűen felajánlottam, hogy segítek neki:) Kitaláltuk, hogy lecsót csinálunk: tojásosat is, rizseset is, visrslivel is, meg kolbásszal is, oszt válasszanak. A másik jelölt a gulyásleves/palacsinta páros volt, de ez kihullott Szilvi szűrőjén.


Végül pár kép a házból fényképezve, és a szobám:Putyin matrjoska és angol szótár jól megfér egymással.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése