2009. augusztus 26., szerda

Brumi az iskolában,

alcím: elefánt a porcelánboltban. Ez a kettő írja le nagyjából megfelelő módon, hogy hogyan érzem magam a fogászaton.
De előszőr hatalmas gratula a Debrecennek a Bajnokok Ligájába jutásért!! Az uccsó 10-15 percet láttam is, netes tévén keresztül, hurrá!
Tudom, szánalmas vagyok, de bevásároltam fagyiból... A kedvencem, a makadámiás, illetve az összes Tom&Jerry márkájú féláron van a Tescoban. Múlt héten úgy mentem be, hogy "hhú, megveszem az összeset!", erre 2 doboz volt csak. A hét elején ebből a fajtából már 8 doboz, de nem volt pofám megvenni az összeset, csak a felét, hehe:) Tegnap mentem, ott árválkodott még ez a 4, hát megkönyörült rajtuk a szívem, ne mondjátok, hogy nem vagyok rendes! Így most mintegy 12 doboz fagyi van a fagyasztóban, annyira király!
Regisztráltam társkeresőn, majd beszámolok az eredmény(ek)ről, ha lesz(nek) egyáltalán. Eddig ketten írtak, az egyik fénykép nélkül, a másik meg egy rasztahajú tanár, hihi:)
Na, és akkor a munkának nevezett valami. A recepciós része még megy, pláne hogy naponta ha ötször cseng a telefon. Vendégek fogadása, fizetés, következő időpont, ezek nem okoznak gondot. De a többi... David, a doki hívogat, azaz üzen valakivel, hogy menjek be, és nézzem, ahogy dolgozik, Bettina meg segít neki. Ma volt egy faszi, akinek 4 csonkfogát húzta ki, tudjátok, jó kis fekete csonkokat. Ott álldigáltam, aztán elkezdte feszítgetni a fogat, alávésni, vér, mittomén, na, akkor egy kis időre távoztam. De David visszahívott, hogy már meglazította, nézzem, ahogy kihúzza. Azért megkérdezte, hogy jól vagyok-e. Bettina meg tök profin adja a keze alá a dolgokat, meg jegyzetelget közben a páciens kartotékjára. Úgy érzem, ez a része nem nagyon fog menni, mert a doki halkan beszél, dél-afrikai kiejtéssel, közben megy a nyálszívó, a rádió, a fúró, és így kéne megértenem, mi hagyja el a száját. Kétségeim vannak. De adok magamnak meg nekik egy hónapot, amúgy is ennyi a próbaidő, aztán eldöntöm, hogy akarom-e. Nekik is jobb, ha még az elején elmondom, ha nem tetszik, mint akkor, ha már beirattak, betanítottak, estébé. Mondjuk jó lenne, ha megcsinálnák a fogamat (ha lehet, akkor óccsóért), de Bettinának is most, másfél év után csinálja David a veneer-t (asszem nincs magyar neve, de mindegy is). Nehezíti a dolgomat, hogy amikor végez egy emberke, jön fizetni, nekem a kartonról le kéne tudni olvasni, hogy mennyibe kerül, mikor kell legközelebb jönnie és mennyi időt vesz majd igénybe az a kezelés (természetesen minden, de minden rövidítve van: OP EX= Old Patient Examination=régi kliens vizsgálat; RCT= root canal treatment= gyökérkezelés, stb.), időpontot találni, fizettetni vele, bevinni a számítógépbe, számlát nyomtatni, a pénztárgépbe is beütni. Mondjuk a mai nap jobb volt, mint a tegnap, de holnap van utoljára az elődöm, pénteken már egyedül leszek. Félni nem félek (annyira), mert ha nem megy, hát nem megy. Majd találok mást.
Tegnap kb. 3 óra benttöltött óra után halálosan bűnösnek éreztem magam amiatt, hogy nem használok fogselymet, így hazafele a 4 doboz fagyi mellé bedobtam 100 méter selymet, valamint a meccsre való  tekintettel egy doboz sós kekszet és egy kólát is, muhaha!
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése