2009. augusztus 24., hétfő

Hétfő

Itt feszítek az új, kisméretű farmeromban és csajos pólómban, kár, hogy senki nem látja...

Kaptam balatoni képeket a többiektől, hétvégén lent voltak, fáj a szívem. És nem a tüzijáték miatt. Kicsit kárpótol, hogy megkaptam a fényképeket. Akinek még nem mondtam volna, itt minden telefonfeltöltésnél lehet választani 3 ajándék közül, és én 70 kép ingyenes nyomtatására szavaztam. Feltöltöttem a weboldalukra, és vasárnap meg is érkezett 41, és szuperek!! Fényképeztem balatoni nyaralót, balatoni nyaralókat, balatoni palacsintát, Corvintetőt barátokkal, családot, nyomtattam kézilabdás csapatképet, mindenki szerepel rajtuk, aki fontos nekem, illetve akiről tudtam képet szerezni. Majd valahogy felnyomom őket a falra, bár nem hiszem, hogy Tanyaék megengedik, hogy a bébiszobát szétrondítsam, de akkor majd a következő szálláson.

Pénteken volt lecsófőzés, Szilvi és én produkáltuk, és kb. 8-9-en voltunk. Szilvi bébiszittelt, addig én felvágtam a zőccségeket. Persze figyelemmel kellett lenni arra, hogy van vegetáriánus (kolbász nélküli adag); van, aki tojással, van, aki rizzsel... A rizzsel halálra idegesített az uram, Dave. Állandóan ott lebzselt, és "nem úgy kell, mit csinálsz?" szavakkal nyugtatott. Én nem hagytam magam, mondtam, hogy engem a szakács öcsém tanított, ne okoskodjon. Mondanom se kell, hogy szétfőztem és ezért tűrnöm kellett az "ugye megmondtam" pillantásokat.

Előtte, a vásárlásnál tragikomikus pillanatokat éltünk át. A Tescoban voltunk, Dave, Szilvi és én, Dave vett (volna) egy karton 18-as sört. A frusztrált pénztáros ránk nézett, és kérte a személyiket, mondván, nem hiszi, hogy Szilvi 25 év alatti (egyébként 5-tel több). Én odaadtam a diákigazolványom, az nem volt jó, útlevél vagy jogsi. Az nem volt nálam, Szilvinél semmi nem volt. Bár Dave úgy 50 körül van, ez nem hatotta meg az immár 2 főre bővült Tesco-brigádot, ugyanis ha egy csoport vesz alkoholt, akkor a csoport minden tagjának 25 év felettinek kell lenni. Mi ezt nem tudtuk bizonyítani, nem vehettünk sört. Át kellett mennünk a Coop-ba megvenni. De Szilvi baromi boldog lett tőle, egész nap ugrabugrált, mint egy gyerek, "de jó, fiatalnak néztek":)

Ha nem cseszem el a napomat, akkor este még firkantok valamit az elmaradásokból. Most megyek a fogászatba, beszélni akarnak velem, értitek ezt? Pénteken hívtak, hogy akkor mit is beszéltünk meg, hétfőn vagy kedden kezdek? Mondom kedden. Majd megkérdeztem, hogy akkor hétfő-csütörtök vagy hétfő-péntek? Ja, azt még nem tudja. Hát bakker, nem kezdődik jól.

free counters

2 megjegyzés:

  1. Dear Csenge

    Nem olvastam a blogot egy ideje, de nagyon örülök, hogy végülis elfogadtad a fogászati munkát. Ott asszisztensként dolgozol? Vagy mi a teendőd? Nagyon jó, hogy sikerült munkát találnod!

    Azt nemtudom, hogy miért gondolkoztál az állás elfogadásán, hiszen a munkanapok száma is kevesebb.

    Szerintem ez új lehetőség a tanulásra és lehet, hogy jobban megszereted mint a könyvelést.
    Ha tudsz belőle a gyekorlaton kívül majd képzettséget is szerezni, az is nagyon jól hangzik.


    Nagyon hirtelen letelt az egy hónap ameddig itthon voltál. Remélem jutott mindenre időd amit szerettél volna csinálni.

    Szia:

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Dear Susan,

    sajnálom ám nagyon, hogy nem tudtunk még 1x találkozni, és nem a cukrászda miatt:)
    A hirdetés recepcióst mondott, de állítólag több lesz annál, megyek majd fogászati asszisztens suliba is. Azért gondolkoztam, mert így nem tudok a könyvelői suliba járni, csak péntekenként. Az önéletrajzomból mindenesetre azt lehet leszűrni, hogy rettentő sokoldalú vagyok.
    pusz,
    csenge

    VálaszTörlés