2009. augusztus 20., csütörtök

Pilótakeksz,

Sport szelet (minden méretben),

Piros mogyorós tejcsoki,

Gyulai kenőmájas (Délhús majorannás helyett megteszi),

Téliszalámi (bár ez baromi drága, 13 font a kis rúd), vagy Rákóczi 9-ért

Csemegeuborka

Szilvás, -és túrógombóc

Győri édes kakaós

Bélszínroló tutira!!!

Ezeket fogom megrendelni egy londoni magyar cégtől:) Magyar árukat árulnak, és az egész ország területére szállítanak. Bár tapasztalataim szerint Shetland nem mindig esik bele "az ország egész területébe", de kipróbáljuk.

Picsbe, most látom, azt írják, hogy "fagyasztott terméket nem szállítunk." Na, ennyit a bélszínrolóról meg a gombócokról. Itt lehet vásárolni: http://hungapol.webs.com/apps/webstore/. Azért fura dolgok is kaphatóak itt, pl. OB tampon, ásványvíz, Bomba energiaital, márciusi Cosmopolitan??? Nyilván drágábbak a cuccok, mint otthon, de gondolom, fizetnek ők is a szállítmányozásért. Lehet, hogy nekem is kéne egy ilyen boltot nyitni, nem Londonban, de valahol északon?

Amúgy meg jó pocsék napom volt, munkát ígérő faszi azóta se jelentkezik, persze én vagyok a hülye, hogy még bárkinek is hiszek. Egész nap esett, pöpecül eláztatva az előző este kiteregetett és már majdnem megszáradt ruhákat. Norman, Tanya férje is itthon volt, eddig halász volt, most kerítéseket fest, haha, jó vicc, ilyen időjárási viszonyok mellett ez munkanélküliséget jelent. Annyira unom magam, hogy jobbára csak az arcomat kaparom szét, gyönyörűen festek.

free counters

2 megjegyzés:

  1. Szia Csenge! Remélem megkaptad a fogászati munkát. Pont kérdezni akartam, h a kabátok jó árban vannak? Már mennék én is , bár beszarok a helytől , de mindegy! Mennyi pénzt vigyünk? Drága-e a bicikli? Ilyesmi...és h hogy vagy? ( Kata)

    VálaszTörlés
  2. @Jedy17: Hahó Kata, tudom ám, hogy te vagy Jedy:) A munkára ma kell választ adnom, de be vagyok rosálva tőle, és nem sikerült rájönnöm, hogy miért...
    A többit emilben, bár nincs meg az emilcímed...:)

    VálaszTörlés