2009. augusztus 10., hétfő

Ugyebár

ez az én blogom, azt írok bele, amit akarok, akár még a rosszkedvemet is idehányhatom. Utálom, hogy a ma tervezett találkák több, mint fele nem jött össze, persze talán naivitás volt feltételeznem, hogy majd sikerülni fog. A lényeg, hogy a nap nagy részét a Westendben töltöttem, ami kb. 1 óra után már meglehetősen unalmas volt. A C&A-ban vettem ezt-azt, aztán még vagy 4x visszamentem a kis szünetekben, amíg vártam valakire, és a riasztó minden egyes alkalommal sípolt, a biztonsági őr ennek megfelelően 4x pakolta ki és vissza a cuccomat. Az utolsó alkalmonál mondta: "Még mindig ugyanaz a nadrág és piros felső.":) A fogorvos meg úgy véletlenül elszólta magát, hogy ja, nem is a Nyugatinál levő rendelőbe kell mennem a gipszmintáért vagy mi a szar a neve, hanem a mittoménhova. Ja, és mégse ma menjek, hanem holnap, mert "technikai gondok adódtak"- magyarul nincs gipsz? És mellesleg a fgoszabályzó 2x annyiba kerülne, mint reméltem, és a doki nem is vállalja úgy, hogy nem tudja 6 hetente meghúzni a drótokat, ami persze érthető.

És utálom azt is, hogy több, mint egy éve írom ezt a szaros blogot, mindenkinek elküldtem a linket, hogy hol található. Azzal a céllal kezdtem írni, hogy ne kelljen mindent 100x elismételnem pl. olyankor, amikor hazajövök. Mégis folyamatosan kapom az olyan kérdéseket -közeli hozzátartozóktól is-, hogy: "na mesélj, milyen kint az élet?", "milyen suliba jártál?" "ez a Paul a barátod?", meg: "Jaj, nem emlékszem a blogod címére, mi is volt, már egy éve nem jártam arra". Hát b+, olvasni kéne. Jó lenne tudni, hogy az a 20 ember, aki olvas, rokon-barát-ismerős-e egyáltalán...

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése