2011. április 7., csütörtök

Korán keltem ma

már 8 előtt fent voltam. Kissé elhanyagoltam a blogot, de igyekszem pótolni az elmaradást. A kozmetikus nem nyomkodta szét az arcom, van kb. 8 féle arckezelésük, amit rajtam alkalmazott, az leginkább ebből állt: krémezés, gőzölgő kesztűvel letörlés, krémezés, gőzölgő kesztűvel letörlés, stb. Aztán kb. 2 percig nyomkodta, aztán magamra hagyott, én elaludtam, visszajött, adott termékmintákat meg egy arctérképet, amin bejelölte, hogy melyik arcrész milyen problémákkal küzd. A javaslatai között gyakorlatilag minden megtalálható, a több vízivástól a rendszeres arckezelésen át 6 féle krém használatáig (nappali, éjszakai, hajnali, maszk, mittudomén). Az jutott eszembe, hogy egy barátnőm dolgozott ruhatisztítóban és ő mondta, hogy volt náluk "biotisztítás". A gyanútlan ügyfél azt hitte, most milyen jól és természetbarát módon lesz kitisztítva a cucca, holott ez sima mosást jelentett, mintha otthon betette volna a gépbe, csak persze jóval drágábban. Ilyen érzésem volt a kezeléssel kapcsolatban. "nyomkodom itt egy kicsit, megsimogatom ott, megmasszírozom amott, hadd higyje (így kell írni?), hogy csinálok is valamit a pénzemért".
Aztán van még más is, de arról nem írhatok hétfőig (nem vagyok terhes). De tegnap vettem egy nagyon szép felsőt, hátha interjúra kerül sor. Ilyesmi, csak nincs az a fehér izé a kar-rész végén (nem jut eszembe a neve...), fekete, és V-nyakú, amúgy tök ugyanaz:
http://www.bhs.co.uk/mall/productpage.cfm/bhsstore/44814
Annak is örültem, hogy bár azt hittem, hogy elindultam az elefántosodás útján, és csak növök-növök, mégis a szokott méretem volt jó, nem az eggyel nagyobb.

Aztán... múlt héten 4x voltam moziban, 2x Marcsival, 2x Zolival, az elsőnek látott film (The Lincoln Lawyer) volt a legjobb, az utolsónak látott (Sucker Punch) a legszarabb.
Említettem már Lorenát, meg az esküvőt, és annyi fejlemény van, hogy megyek:) lefoglaltam már a jegyet is, mert olcsó volt. Szombat reggel 6,40-kor indul a gép, nem tudom, hogy fogunk felkelni, bár mondtam Mariannak, hogy kimegyek taxival, vagy akármivel, de hallani se akar róla. Biztos látni akarja, hogy elmegyek, és van egy szabad hétvégéje. És vasárnap este már jövök is haza. Május végén.
Marcsi apukájának a háza mégse kelt el, visszamondták. Most újra árulják.
free counters

2 megjegyzés:

  1. Higgye. :)
    Hagyjatok.
    És szerintem a mandzsettára gondolsz a ruhaujj végén.

    VálaszTörlés
  2. bakker, már nem tudok magyarul írni, ciki... Igen, a mandzsetta az!:)

    VálaszTörlés