2011. március 28., hétfő

Lorena-s infók

Emlékeztek még Lorena-ra? Együtt dolgoztunk Shetland-on, és egy házban laktunk, fallabdáztunk/tollasoztunk is néha. Nagyon jó fej csaj, szomorú voltam nagyon, amikor elhajózott, ő hamarabb lelépett a szigetről mint én, de emileztünk, sms-eztünk, tudtunk egymásról. Végre talált magának normális pasit (nehéz lehetett...), pár hónapja írt, hogy a neten találkoztak, és már költözik is hozzá Birminghambe. Múlt héten megint írt, hogy megkérte a pasi kezét, aki igent mondott:) Aztán pár nappal később már megvolt az esküvő időpontja is, május eleje. Nem mondhatni, hogy sokat hezitál. Ma reggel (amikor véletlenül fél 8-kor keltem, mert véletlenül bekapcsoltam az ébresztőt a telefonon-nem örültem neki, mert fél 3-ig olvastam a Zoli által ajánlott hülye tényeket, pl. hogy az átlagos tábla csokiban 8 bogárláb van, na mindegy...) 8 előtt sms-ezett, hogy meghív a "reception party"-ra, ami nem tudom mi, de örültem neki. De azt nem tudom, hogy most akkor az esküvőre is meghívott, vagy csak erre? Mit kell ilyenkor viselni? Kell ajándékot vinni? Jó lenne menni, de:
-amilyen "pechem" lesz, addigra lesz munkám, és nem engednek el
-amilyen "pechem" lesz, nem lesz munkám, és pénzem sem.
Rögtön néztem, hogy hogy lehet eljutni Birmingham-be, mehetek komppal, az 2 v. 3 óra a vízen, és 5,5 óra vezetés. Vagy lemehetek Dublinba, az 2 óra vezetés, onnan Liverpoolba hajóval, onnan újabb 2 óra vezetés. Ezt fel is vetettem Mariannak, de azt mondta, hogy ez a 2. hajóút, a Dublin-Liverpool 8 óra, úgyhogy ez az ötlet kuka. Repülőre nem is gondoltam, de aztán csak megnéztem, és kiderült, hogy van oda közvetlen járat innen, és tök olcsó, csak 73 font mindennel együtt és napi 3 járat van. Ha vezetnék, csak a hajó lenne 200 font. Na, úgyhogy most tiszta izgatott vagyok, hogy talán megyek esküvőre/bulira, de aztán lehet, hogy nem jön össze.
Azt mondtam már, hogy a Marcsi család eladta az apuka házát? Múlt héten elfogadták a legkedvezőbb ajánlatot, és M mondta, hogy az ügyvéd sikeresen kifúrta a dolgoból a lopós tesót, ő nem kap egy fillért se (sőt, még ő tartozik vagy 10-15000 fonttal).
Múlt héten 5 munkára jelentkeztem. Vagy 7-re, már nem emlékszem.
free counters

6 megjegyzés:

  1. Te kaptal mar levelet a BCC-tol a recepcios allas ugyeben? Asszem a mi postasunk mostanaban inkabb nem kezbesiti a leveket es kisse ideges vagyok emiatt

    VálaszTörlés
  2. már én is kérdezni akartam, mert én nem kaptam semmit. De még van idő. Vagy nem ismertem fel elég GJWQP-t...

    VálaszTörlés
  3. nope - ma se jott semmi..viszont lilara festettek a bejarati ajtomat

    VálaszTörlés
  4. a housing association akik kegyesen megengedtek, hogy bereljek toluk egy hazat miutan az albinkbol kifestekbombaztak lol biza en mar voltam itt hajlektalan is - meg szallon is laktam o)
    na kaptal levelet? en igen es bruhhhuhuuu nem hivtak be interjura.... ( nem ismertem fel gyorsan a qwrpstubghfz - et O( hiaba no oreg vagyok )

    VálaszTörlés
  5. én még mindig nem kaptam semmit... Talán holnap. Lehet, hogy a HA azt gondolta, szereted a lilát:)

    VálaszTörlés