2011. március 11., péntek

Na, hogy tetszik?

Ide hoztam át a blogot, mert a blog.hu-n eléggé korlátozottak voltak már a lehetőségek, kinőttem. Itt tudok betűtípust, hátteret, képméretet, miegyebet változtatni, és ha minden igaz, ti tudtok regisztráció nélkül hozzászólni, könnyebben vissza lehet keresni régebbi bejegyzéseket. Még játszadozom a körítéssel kicsit, ne lepődjtetek meg, ha változik ez-az. és ötleteket is várok, hogy mi legyen még, vagy mi ne legyen, mert zavaró, fölösleges, satöbbi:)
free counters

3 megjegyzés:

  1. Nyiiiiiha :))) szuper! :)
    Én mondtam, hogy ez való nekünk ... :))

    VálaszTörlés
  2. Csakazértse freeblog? :D Jól van...

    VálaszTörlés
  3. nem csakazértse, hanem megnéztem mind a kettőt, és a blogspoton a regisztrálás ELŐTT lehetett kísérletezni a blog megjelenésével, a freeblogon meg nem. Meg a cikkek importálása is valószínűleg komlikáltabb lett volna (így se volt egszerű, de hát egy zseni vagyok:)
    de azért lehet, hogy kérek egy kis segítséget...

    VálaszTörlés