2011. március 22., kedd

Az egyik legkeresettebb turistacélpont?

Most voltam a postán, és az egyik ablak tele volt aggatva utazás-biztosításra buzdító röplapokkal, amit természetesen a postán lehet a legolcsóbban/legszéleskörűbben, stb. megkötni. A röplapon kívül volt még kis brossúra is, egyet elhoztam:

Ebből is tisztán látszik, hogy az Egyesült Királyság és Ausztrália után a mi kis hazánk az, amelyet elözönlenek a turistahordák.

Aztán síétáltam haza a főúton, a sarkon előttem egy nagy rendőrautó kanyarodott fel az utcánkba, nem is említeném meg, ha 2 háznyira tőlünk nem áll meg, de megállt. Kiszállt 1 rendőr meg 2 rendőrnő, a 2 csaj az utca két oldalán, a járdán állt, a kocsi az út közepén, a rendőr pasi meg állította meg a felfele jövő kocsikat, az első áldozat egy olyan 60 év körüli rózsaszín pulcsis néni volt, tipikus terrorista. Kiszállt, megnézték a csomagtartóját, és mehetett is isten hírével. Ilyen már többször is volt az utcában, és sose értem, mire jó. Tőlem is megkérdezték már, hova megyek (kocsival voltam), mondtam haza, és már mehettem is. Vagy arra számítanak, hogy valaki azt mondja: "ó, épp egy kis robbanószerkezet van a kocsiban, most megyek X helyre, hogy elhelyezzem". És akkor letartóztatják? Fura módszerekkel dolgozik a rendőrség...:)
free counters

6 megjegyzés:

  1. Az lehet akár Olaszország is... :D Vagy én vagyok túl pesszimista?

    VálaszTörlés
  2. Nem, az MAGYAR, te meg pessziPista vagy:)

    VálaszTörlés
  3. Ezek nem terroristakat keresnek - megallitanak kozben a masik megnezi a rendszamod alapjan legalis e az auto es pusher meg a rozsaszinu kotott pulcsis mamika is lehet pl...
    Orulj, hogy te kimaradtal az army check point- is idobol o) nem jo amikor egyik katona a vezetot faggatja a masik meg letekerteti veld az ablakot es konnyeden radfogja a gepfegyveret mikozben arrol erdeklodik honnan jottetek, hova mentek es miert eppen most o)

    VálaszTörlés
  4. ja es meg az is eszembe jutott, hogy a troubles idejen foleg nok ( fiatalok, oregek ) szallitottak pl a municiot O) ( nagy trukk volt pl babakocsiba beletenni a cuccot ) A lanyomat is allitottak mar meg a Falls-on katonai jarorok reggel az irant erdeklodve hova is megy ( full suli egyenruhaban volt - es eppen s ulijaba baktatott ) amire az en beszari kislanyom csak annyit mondott nekik vegig mutatva a ruhajan> nem egyertelmu?

    VálaszTörlés
  5. Köszi a magyarázatot, sejtettem, hogy van ebben logika, mégha én nem is értem:)Te már a Troubles óta itt laksz? Mi az a pusher?

    VálaszTörlés
  6. Neem nem elek itt a troubles ota csak 2003tol de jo kapcsolataim vannak, mwhhaha
    Oh a pusher az drog dealer

    VálaszTörlés