2011. március 18., péntek

Újabb teszt

Most voltam az újabb teszten, amiről már írtam korábban, szabadidő-központ recepciós állás. Hát, nem erre számítottam. Azt hittem, megint számítógépes feladatok lesznek, de a terembe érve két kihegyezett ceruza és egy radír fogadott. A HR-es csajszi azt mondta, hogy a feladatokon keresztül felmérendő képességek bizonyítottan kellenek a recepciós munkához. Az első feladatban meg volt adva egy rövidebb szöveg, olyan 4-5-6 soros, pl. "XY cég telefonos eladásai az elmúlt években nagymértékben nőttek. Ezért megvették a legújabb telefonos szoftvert, hogy még nagyobb mértékben ki tudják szolgáni vásárlóikat, mivel az összes eladás 60%-a telefonos rendelésekből származik. A jövőben tovább fogják fejleszteni a hálózatot." Vagy valami hasonló. Majd következett 4 állítás, ezekről el kellett dönteni, hogy igaz (A), hamis (B), vagy a szöveg alapján nem eldönthető (C), és a választ bejelölni a mellékelt válaszlapon (mellesleg ez vette el a legtöbb időmet, mert nem x-elni kellett, vagy áthúzni, hanem TELJESEN befeketíteni az A, B vagy C karikát:) Na, ebből a feladatból volt 36 darab és volt rá 12 perc... Mondanom se kell, nem tudtam befejezni, asszem 30-at tudtam megcsinálni. A csaj stopperral mérte az időt. Egy feladatot elolvasni, értelmezni, a 4 állítást elolvasni, értelmezni, a választ bejelölni, mindezt 20 mp alatt. Na mindegy. Következő feladat: A bal oldalon meg van adva egy szám, pl. 457, a jobb oldalon 4 szám, pl. (a) 547, (b) 754, (c) 475 és (d) 457. Ki kellett választani azt, amelyik megegyezik a bal oldali számmal és megint satírozni a helyes választ. Elég könnyűnek látszott amíg csak 3 meg 4jegyű számok voltak, de aztán jöttek az 5-6-7jegyűek. Ebből volt 40 ilyen, és volt rá 5(!) perc. Majd ugyanez, csak betűkkel. Bal oldalon DJGWQY, jobb oldalon ennek 4 vagy 5 féle variációja. Ugyanúgy 40-et kellett volna megoldani 5 pec alatt. A számosból asszem 33-at csináltam, a betűsből talán eggyel többet. És reménykedem. És gondolkodom, hogy ezeknek a feladatoknak mi köze a recepciós munkához?

Mindjárt írok a tegnapi napról is, tegnap úgy 4 órát küzdöttem mindenféle HTML-kódokkal, talán ma fel tudok mindent tenni.
free counters

9 megjegyzés:

  1. szia
    en is voltam ezen az apptitude tes-es dolgon..a te csoportodban hanyan voltak? En 13.30-ra mentem...es nekunk azt mondtak lesz meg egy masok csoport utanunk es meg egy hetfon aztan majd egy het mulva ertesitenek... ( uuuutalom a teszteket plane ugy, hogy utana meg interjura is kel menni )
    ja bocs hogy igy ismeretlenul rad ugrottam O)
    a 101es szoba mumusa vagyok O)

    VálaszTörlés
  2. Szia, én 9.30-ra mentem és olyan 10-15-en voltunk (lehet, hogy néhány embernek túl korai volt paddy után?) Nem mondták, mikor értesítenek, csak azt, hogy ha nem tudunk menni az interjúra, akkor most szóljunk. Mintha előre tudnák, hogy mindenkit visszahívnak...Ha lesz interjú, és megint a Council működéséről fognak kérdezni, akkor rájuk borítom az asztalt.

    VálaszTörlés
  3. O) akkor eleg sokkan elmentek - az en csoportomban kilencen voltunk. ayve...pedig en is arra szamitottam, hogy majd a paddy nap utan mindenki komas lesz ( de pl az en csoportomban csakis olyan emberek voltak akik nem unneplik a paddy napot lol ) Akkor eleg sokan jelentkeztek az allasokra. Te melyik leisure centre-ben akarsz dolgozni? Nekem Ballysillan tuti jo lenne mert csak leblattyogok az uton es hipp hopp ott vagyok O) ( radasul a nevemmel sem lognak ki )
    Mondjuk letotltottem masik harom jelentkezesi lapot is..

    VálaszTörlés
  4. az én csoportomban én voltam az egyetlen nem odaillő nevű:) Én 4-et írtam be, olympia, Shankill, talán Andersonstown meg nem tudom... Milyen munkák voltak még?

    VálaszTörlés
  5. Oh nem volt mas melo csak recepcios - hack nem erdekel mondjuk a community development officer allas - kettot hitdettek meg. Reszmunkaidos - az egyik nalunk van ligoniel-ben. Mondjuk keddre kell a jelentkezesi lapnak beerkeznie. En mas helyekrol toltottem le jelentkezesi lapokat....A BCC munkak nagytobsege ugyis csak jobs for the boys ( shs halkan mondtam csak) mondjuk talan ez a recepcios cucc nem. Szoritok neked lol

    VálaszTörlés
  6. mókás lenne, ha mind a ketten megkapnánk:). Tényleg a council az ilyen bennfentes melóhely? szemetek.

    VálaszTörlés
  7. Az hat...onkormanyzat nem? helyi po;itikai szervezet es itt sem megy mashogy mint MO-n.
    Szerintem meg jo lenne....mar ha mind ketten megkapnank O)...jo melo..jo fizu...szal HAJRA lol

    Ha a Belfast Telepgraph oldalara elmesz es megtalalod az allashirdeteseket ott egy csomora lehet csak siman CV - vel jelentkezni ( spec most kuldtem el egy fel oran belul ot helyre a CV-met )
    Meg pl regisztralhatnal az ABACUS nevu ugynokseggel - ok eddig meg minidg talaltak nekem melot.

    VálaszTörlés
  8. Én is úgy értettem, hogy jó lenne:)
    És ahogy nézem, nem dolgozzák halálra magukat a recepciósok...
    A Telly-t meg az ügynökséget megnézem, köszi:)

    VálaszTörlés