2011. március 3., csütörtök

Álom

Fura és vicces álmom volt. Visszamentem Shetlandra, a hotelbe dolgozni, de amikor beléptem, minden fel volt állványozva, újították fel a belső teret, óriási nejlonok a földön, festékesbödönök, és ezek a fém kitámasztó-izék, amik tartják a plafont, a termek berendezés nélkül. És a hotel is összement, 5 emelet helyett csak 2 volt. A fő-manager is ott volt és elmagyarázta, hogy igazából nem recepciósnak gondoltak, hanem nyílik egy új üzlet a hotelben, és azt bíznák rám. Tökre örültem, végre meglátták bennem a tehetséget, de azért gyanús is volt, úgyhogy rákérdeztem, hogy mégis milyen üzlet lesz? Hát szexbolt. És emlékszem, hogy álmomban komolyan eltűnődtem, vajon hogy jön össze a hotel és a szexbolt? Arra nem emlékszem, hogy végülis elfogadtam-e az ajánlatot... De hát a szexbolt is csak egy bolt, nem?:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése