2011. március 16., szerda

Most az Ebay

szórakozik, nem a Paypal, utóbbit még egyszer fel kellett hívnom, aztán megnézték a papírokat, amiket küldtem nekik, és "felszabadították" a számlámat. Az Ebay-nél (ahol árulom a gitárokat) viszont korlátozták, mert nem tudták a havi díjat leemelni róla. Ami nem igaz, mert ma küldték az emilt, hogy ejnye-bejnye, én meg már  5 napja átutaltam a pénzt. Az emilemre még nem válaszoltak, de persze amikor nekik volt bajuk, akkor pár órán belül jelentkeztek.

A másik, ami most már idegesítő: augusztusban otthagytam az autósiskolát és átmentem egy másikhoz. A nő megígérte, hogy pár napon belül küldi a csekket a fentmaradt/visszajáró összegről. Mondom, augusztusban. Azóta semmi, hiába sms-ezek meg emilezek nekik. Tegnap írtam egy ügyvédi irodának, vagy legalábbis azt hittem, hogy azok, ma kaptam választ, hogy ők csak az iroda adminisztációjával foglalkoznak, ügyekkel nem. Elvileg van itt olyan, hogy Legal Aid, ingyenes jogi tanácsadás a rászorulóknak, és én az vagyok, mert nincs munkám. És azt hittem, hogy ez az iroda, akiknek írtam, a helyi képviselet, de nem. Visszaírtam a nőnek, hogy akkor kihez fordulhatnék, remélem, tud valami hasznosat mondani.

Múlt hét pénteken (csak hogy naprakész legyek) megint majdnem összeütköztünk egy kocsival. Egy T alakú kereszteződés jobb felső sarkából tartottunk a bal felé, haza fallabdából, én vezettem. A T metszéspontja egy minikörforgalom, ami azt jelenti, hogy ha a velem szembejövő jobbra akar fordulni, akkor neki van elsőbbsége (baloldali közlekedés, hahó!). A szembejövő nem mutatta semmi jelét, hogy fordulni akarna, nem indexelt, így egy picit ugyan lelassítottam, de nem álltam meg. És persze közben balra is néznem kellett, hogy ott mi történik, jön-e onnan valaki. Aztán már csak azt hallottam, hogy Marian egyre mondja, hogy "Vigyázz! Vigyázz!", és a szembejövő kocsi előttem bekanyarodott jobbra. Tapostam a féket, mint az állat, kb. 5 centire álltam meg tőle. Ő meg csak ment tovább, a hülyéje. Marcsi egész este csendes volt, jobban megijedt mint én. Azóta új szabályok vannak:
-meg kell állnom minden körforgalomnál, mindegy, hogy nem indexel senki
-max. 20-szal mehetek (30 km/h)
-nincs sms-ezés. Néha írok neki, de csak akkor, ha piros a lámpa vagy dugóban ülök, és késésben vagyok.

Holnap St. Patrick's Day, munkaszüneti nap (vannak kivételek), megyek majd fényképezek nektek őrült íreket.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése