2011. április 1., péntek

Dobozfej

Marcsi ezt tette a fejemre, hogy ne kaparjam szét az arcom.
Nem mintha ezt tenném persze, khm... És kb. 1 óra múlva megyek a kínzásra. Az arcom amúgy abbahagyta a leszáradást, azt hittem, hogy azért, mert csak le akart vetni egy réteget, de tegnap használtam a leszáradást elősegítő alkoholos kencét és megint tiszta piros és száraz lett a bőröm. Azt hiszem, korlátozni fogom a használatát heti egy alkalomra.

Tegnap jó nap volt, Zoli munkája után találkoztunk egy közeli pizzériában, aztán átsétáltunk a moziba, ami olyan fél órányira volt. Megnéztük a Limitless (Csúcshatás) című filmet. Nekem (is) nagyon tetszett, szeretnék olyan pirulát, mint amit a főszereplő szedett, amitől az agya hihetetlen sebességre kapcsolt és olyan összefüggéseket látott meg, amit a mezei halandó nem.

Aztán hazasétáltunk, mármint ki-ki a saját házába, Marian nem volt itt, mert az egyik tesójának volt szülinapja. Később sms-ezett, hogy az egyik húgát haza kell szállítania, mert az kiütötte magát.

A Queens University-től kaptam választ a Recepciós/Shop Assistant állásra, még csak interjúra se hívtak be. Azért furcsálltam, mert az irodai munkánál, ugyanennél az intézménynél, felkerültem a tartalékok közé. De aztán Marian mondta, hogy 800 embert kirúgnak az egyetemről, sokuk ilyen irodista. Asszem keresztet vethetek arra a tartalékos állásra is.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése