2011. április 8., péntek

Marcsi-nap

Jövő héten lesz Marcsi szülinapja, és át akartunk menni Skóciába, elsősorban azért, mert ott van olyan áruházlánc, ami itt nincs, és M imádja, minden más indok csak rizsa:) Meg el akartunk menni Dumfries-be, nem tudom, mi van ott, de az ő szülinapja, oda megyünk, ahova ő akar. Tegnap megnéztük a kompot, olcsó is, csak épp 3 óra az út, plusz Stranraer-ből Dumfries-ba újabb 2-2,5, és ugye aznap jönnénk is vissza. Érthető módon Marian nem akar a szülinapján 10-11 órát utazni, így elvetettük az ötletet. Helyette megyünk Írországba, Drogheda-ba, meg onnan nem messze van egy rakás kis falu tengerparttal, Mariannal meg jobbat nem lehet tenni, mint elvinni oda, és otthagyni pár órára.
Vettem már neki ajándékot, de akartam valami különlegeset is, és eszembe jutott, hgy amikor karácsonyi ajándék után kajtattam, akkor láttam csokipizzát. Csoki alap, és "feltét"-ként meg marshmallow, reszelt csoki, Maltesers (csokigolyók), mogyoró, egérkaki, meg ilyenek vannak rajta. Rendeltem is ma egyet neki, remélem, időben megérkezik. Marcsi ezt kapja:

Van rajta marshmallow, egérkaki, puffasztott rizs és reszelt fehér csoki. Asszem ízleni fog neki (vállonveregetem magam, jó ötlet volt).
free counters

2 megjegyzés: