2011. április 23., szombat

Szombati

Nem tudom, mi történik, de napok óta nem tudok éjjel elaludni, csak olyan 2 körül. Pedig próbálok. Aztán felkapcsolom a villanyt és játszom a telefonon. Csütörtökön fallabdáztunk, tegnap meg a parkban labdáztunk több, mint egy órát, elfáradtam, mégse tudtam aludni.

Marcsi ma dolgozik, aztán a tesója haját festi, én meg rizskoch napot tartok, úgy 15-20 év után megint sütök egyet. Marcsinak mondtam korábban, hogy kéne valami a hétvégére, soroltam, hogy sajtos rúd, pogácsa, kakaós tekercs, kefíres süti? Ő egy nagy sóhajtás kíséretében bevallotta, hogy ami a legeslegjobban ízlett neki otthon, az a Kata-féle rizsfelfújt volt. Tegnap bevásároltunk hozzá, nemsokára neki is állok.

Végre jelentkezett a GAP NI, levelet küldtek, amiben leírták, hogy telefonon nem tudtak elérni, pedig pénteken beszéltünk, hülyék ezek? Szerdán megyek interjúra, ez alapján döntik el, hogy bekerülhetek-e a programba. Ha igen, akkor kapom a munkanélkülit, plusz még 15 fontot hetente, és az utazási költséget is fizetik a munkahelyre. Sőt, szabadság is van. De a 26 hetes program 15 hetében tanfolyamra is kell járni az egyik itteni egyetemre. A levélben kérték, hogy nézzem meg a jelenleg meghiredetett állásokat, hogy tetszik-e valamelyik. Legalább 100 állás van a weboldalon, de ebből olyan, ami megközelíthető (vagyis Belfast és környéke), és nekem való, 1 darab, és az se szigorúan véve az, amit szeretnék. Ne válogassak, mi? Volt egy, ami tök érdekesnek tűnt, statisztákat kell közvetíteni filmekhez, de arra is gondolnom kell, hogy ha ennek a programnak (amibe még be se kerültem) vége, akkor kb. 0% az esélye, hogy hasonló filmes környezetben találok munkát. Vagyis olyat kell keresnem, ami segíti a jövőbeli elhelyezkedésemet.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése