2011. április 7., csütörtök

További híreink

Hát így megy ez, napokig semmi, aztán egyszerre 2 bejegyzés is. Most jöttem egy interjúról, nem mondhattam előtte, Marian azt gondolja, hátha így nagyobb sikerem lesz, hogy senki nem tud róla. Egy hotelbe keresnek recepcióst, tudjátok melyik hotelbe? Abba, amelyiknek a falából az a fickó lóg ki: http://hidegskocia.blog.hu/2011/02/24/segitetek
Hát nem fura? Egy fiatal csajszi meg egy idősebb muki interjúvoltak, de csak a csaj kérdezett. 7 kérdés volt, mindegyik válaszom után azt mondta, hogy "perfect". Nem tudom, hogy ez a szavajárása, vagy tényleg ekkora menő vagyok? A végén kicsit letört, amikor mondta, hogy 20-25 embert interjúvolnak meg, és amennyire tudom, egy pozícióra. Szóval olyan 5% esélyem van. De legalább pár napon belül tudni fogom, hogy kellek-e vagy sem.
Közben eltelt egy óra, mert itt volt a sütőszerelő meg a nemtommilyen-szerelő, aki a beázásokat nézte meg. Az előbbi megjavította a sütőt, kicserélte a ventillátort, és közben végig dumált, a végén már a barátja voltam. És amikor találkozott a másik pasival, kiderült, hogy ismerik egymást, ezzel elvoltak egy darabig, majd rátértek arra, hogy az egyik már volt ebben a lakásban, és hogyhogy a faszi, aki itt lakott, most lent lakik, mert nála is voltak javítani valamit nemrég, és akkor SF1 (John) elpanaszolta nekik, hogy ő hogy ki lett innen rúgva, satöbbi, tök ciki volt.
Aztán ma feladtam egy bakelitlemezből készült órát a postán. A csomagolása egy pizzadoboz, amibe pont belefér úgy, hogy nem zörög, csörög, mozog, de nem is szorul. Egy szűk lyukon kellett átdugnom a postán a lemezt, nem igazán ment, erre a postás csaj elkezdte hajlítani a dobozt, és meg hangosan felvisítottam. Aszondja a csaj: "hajlíthatom?" Igen, bazmeg, azért van kemény kartondobozban, mert hajlékony dolog van benne.
Ma kellett mennem a munkanélkülibe is, mivel az interjú 12.40-kor volt, a "dole" meg attól 10 perc sétára van, és oda 2-re kellett volna mennem, már nem jöttem haza. Erre ki kellett töltenem egy papírt, baszki, ezek se normálisak, hogy miért mentem hamarabb. És a pasi hozzátette, hogy mivel ez volt az első eset, ezért nem lesz következménye, de ha sokat megyek korábban, akkor "az befolyásolhatja a segélyemet". Bazmeg, ezek hülyék. De legalább találkoztam a "personal adviser"-emmel, és elmondtam neki, hogy még mindig nem jelentkezett a GAP NI, akik elvileg 6 hete megkapták a levelemet (de persze nem, a tanácsadóm  -hehe- felhívta őket, amíg ott voltam), és majd hívnak interjúra.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése