2011. július 2., szombat

Az ismeretlen karalábé

Karalábét akrtam venni, Laci gulyást csinál, elmentem hát a zöldségeshez, nem láttam, megkérdeztem. Srác néz rám elkerekedett szemekkel, majd megkérdezi:
-Ez milyen zöldség?
-Öööö, európai?
-Nem is hallottam még róla, nem tartunk, de itt a szomszédban van egy kínai bolt, azok árulnak mindenfélét.
-Ok, köszi.
Felmentem a netre a telefonon, mutattam neki képet, lila színű, zöld színű karalábé, áá, én ezt nem tudom, mi, fejrázás. Felhívtam Mariant, ha lát valahol, vegyen, ő se tudta, mi az. Mit akarsz, turnip-et (fehérrépa)?  Nem, a neve "kohlrabi" vagy "turnip cabbage". Asszem ez kimarad a levesből.

Kezdődik a wimbledoni döntő, délután meg a strandkézis csajok játszanak EB-aranyért. Hihetetlen, hogy Gróz Kittit, az egyik játékost kb. 4 éves kora óta ismerem, akkor még egy elkényeztetett kis hülye volt, most meg itt fog futkározni a homokon. Lehet, hogy most is elkényeztetett kis hülye, de ezek szerint kézilabdázni megtanult. Erről meg eszembe jut, hogy szétfallabdáztam a cipőmet, a sarkánál szétjött az anyag is. Asszem majd otthon veszek rendes teremcipőt, amiben régen kéziztem, ilyet:
Persze itt nem kézilabda-cipőként árulják ezeket, hanem fallabda-, vagy tollaslabdacipőként. De itt Belfastban nem láttam sehol, neten meg nem akarom megrendelni, mert fel akarom próbálni.

free counters

4 megjegyzés:

  1. A család akinél laktam, mindig rendelt ilyen organikus zöldségeket, aztán néha kaptak random cuccokat. Az egyik a karalábé volt, aztán ott forgatták, hogy az meg mi akar lenni ... :) amúgy tescoban szoktam látni nagyritkán de ált együtt valamivel.

    VálaszTörlés
  2. Én meg sosem láttam karalabet de van magom - ültetni

    VálaszTörlés
  3. sose láttál életedben, vagy itt Belfastban?

    VálaszTörlés