2011. július 10., vasárnap

A nem fizető

muki (itt írtam róla) végre elküldte a csekket, a teljes összegről, holnap viszem a bankba, remélem, nem fedezetlent küldött. Kiderült, hogy a "könyvelője", akiről beszélt, nagy valószínűséggel a felesége, ezért volt akkora egyetértés köztük. 
Szerdán, amikor a múzeumban voltunk, délután megnéztem az emiljeimet, és a GAP NI-tól volt egy, hogy nem jelentem meg aznap az interjún az XY cégnél. Mondom, bakker, de hát az holnap van, nem ma. Aztán persze kiderült, hogy neki volt igaza, mint az őrült elkezdtem telefonálni, először a GAP NI-nak, aztán az XY céget hívtam, és próbáltam menteni magam, mondván, hogy rosszul írtam a naptárba, aszittem, holnap kell mennem. Szerencsére a nő elfogadta a bocsánatkérést, és mehettem csütörtökön. A cég olyan 1 órányira van Belfasttól, Ahoghill nevű helyen, eleinte még autópályan, de utána olyan útra vitt a GPS, hogy csak néztem. Tök keskeny sáv, kanyarog bele a világba, pici falvak, lószarral borított úttest, de odaértem. Egy órát beszélgettünk, elvileg ez egy "normál" interjú, fel kell öltözni, fel kell készülni a cégből, satöbbi, de nekik nincs weboldaluk, és csak egy kétoldalas nyomtatott valamit kaptam arról, hogy mi lenne a munka. De nem is volt baj, mert ő se tudott rólam semmit, megkérdezte, hogy van-e nálam önéletrajz, de nekem az ügynökség azt mondta, hogy átküldték nekik, minek vittem volna? Így gyakorlatilag a középiskolától kezdve előadtam az életemet. A nő mondta, hogy hétfőtől 2 hétig szabin vannak, és gyorsan hozzátettem, hogy én meg augusztusban 3 hetet, de mondta, hogy szívesen foglalkoztatnak, pláne, hogy egy fillért se kell nekem fizetniük. 
Másnap az ügynökség is jelezte, hogy akkor a cég alkalmazna, mit szólnék a szeptember 5-i kezdéshez? Ugye nem én lennék, ha egyszerűen mennének a dolgok. Ahhoz, hogy ebbe a GAP NI programba bekerüljek, minimum  13 hete munkanélkülinek kell lenni. Ez megvan. De ha szabira megyek, akkor ez megszűnik, azaz szabi után vissza kell jelentkezni, és újraindul a 13 hét. Vagyis szeptemberben már nem leszek a programban. De akkor hogy alkalmazhat ez a cég? Jövő héten megyek a munkanélkülibe, remélem, van valami egyszerű megoldás, pl., hogy papíron már most alkalmazhatnának...
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése