2011. július 11., hétfő

A Malév gép végül

ma hajnalban leszállt Budapesten, bonyolult dolog lehet egy antenna beszerzése.

Laci pénteken csinált csirkepaprikást, én nokedlit (először életemben, bár szaggatni már szaggattam terrorban eltöltött tinédzserkoromban), Mariannak annyira ízlett, hogy holnapra ezt kért megint. A nokedli pedig szerinte finomabb, mint a rizs, a tészta, meg mindenféle köret, és legközelebb sült csirkéhez meg borsóhoz is ilyet akar...Ja, és azért holnap, mert 12-13-a munkaszüneti nap, ilyenkor van a protestánsok felvonulása, tavaly írtam róla. Ma Marian este 8-ig dolgozik, elvileg megyek érte kocsival, de mondta, hogy ilyenkor már nem biztos, hogy szerencsés autókázni, mert mindenki feszült és bevadulhatnak mindkét oldal egyszerű gyermekei (a keresztényi szeretet nevében persze). Pénteken voltunk Carrickfergusban, erre másnap hallottuk, hogy aznap éjjel rendzavarás volt ott, kocsiégetéseel, megtámadott rendőrökkel. Inkább itthon maradunk és főzögetunk akkor.

Pár napja eladtam egy szép John Lennon gitárt. Mielőtt postázom őket, mindg megnézem, nehogy a gitár hibás legyen, vagy karcos. Kibontottam a dobozt, a gitár hátulja vízszintesen szétrepedve a ragasztásnál. Még sose láttam ilyet, de semmi baj, elő a következővel. Tök ugyanaz. És így tovább, összesen 6 (!) ilyen gitárt találtam a 14-ből:

Ezt a képet elküldtem a készítőnek is, remélem ad újakat ezek helyett.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése