2011. június 28., kedd

Pár napja

megnéztem egy weboldalt, amely, állítása szerint, minden autót megvesz állapottól és kortól és márkától függetlenül (kétségeim vannak afelől, hogy egy Trabihoz vagy Ladához mit szólnának). Nem akarom eladni a kocsit (még), csak kíváncsi voltam. Hát felajánlott 50 kemény fontot, azaz olyan 15000 forintot, jót röhögtem. Ráadásul azt írtam be, hogy jó állapotban van, így jött ki ez a hatalmas összeg, mit ajánalottak volna, ha rossz a kondíciója?

Pár napja volt egy riport az olimpiai jegyek értékesítésével kapcsolatban. A lényeg, hogy rengeteg ember fel van háborodva, mert milyen dolog az, hogy nem kaptak jegyet a nemtommilyen eseményre, pedig regisztráltak. Sőt, olvastam, hogy valami biciklis csávó, aki alapjáraton egy csarnokban rója a köröket (nem tudom, mi ennek a neve) most úgy döntött, hogy kültéren is indul, mert a családja nem kapott jegyet a beltérire, és így legalább láthatják. Na, nem is ez a lényeg, hanem mutatták, hogy gyakorlatilag már minden eseményre elfogytak a jegyek, "még a UK-ben gyakorlatilag ismeretlen kézilabdára is"- így mondták. És a szöveghez tartozó videón egy magyar-orosz női meccs góljait mutatták, Tomorival meg Pálingerrel:)

Most kaptam levelet a weboldalaim fenntartójától, hogy az egyik website-ot felfüggesztették, mert "phishing" miatt feljelentették. Vagyis az ÉN weboldalam információkat, személyes adatokat próbál lopni valakitől. Mi a f.sz? Most mit kell tennem? Írtam nekik, de ha valakinek van ötlete, hogy ez mi és mit kell tennem, akkor hálás lennék...
free counters

2 megjegyzés:

  1. Szia! Le kell írtani a fertőzést a weboldalról. A fájlokat át kell nézni amikből áll az oldal, hogy melyikhez fűzte hozzá magát a kártevő. Aztán szólni a cégnek és esetleg a google-nak is, hogy már rendben van. Brúnó

    VálaszTörlés
  2. Szia Brúnó! Köszi a tanácsot, az a baj, hogy rengeteg ilyen fájl van, és én nem értek a weboldalakhoz, fogalmam sincs, melyiket kéne feltúrni. Közben írtam a host company-nak, és ők kiirtották, úgyhogy már működik:)

    VálaszTörlés