2011. június 4., szombat

Zavaros a helyzet

munkaügyben. Pénteken kaptam emilt a munkakihelyezős cégtől, hogy fognak hívni interjú-ügyben. De közben ugye ott a két "igazi" munka, amire várok, és várok, aztán várok még egy kicsit. Visszaírtam, hogy rendben, de lehet, hogy közben el kell kezdenem dolgozni és akkor a GAP NI az kuka. Emilírás után 5 perccel lementem a postáért, írt az önkormányzat, hogy vasárnaptól bármikor hívhatnak dolgozni. Király, akkor most mégis visszamondjam a munkagyakorlatot? Mi van akkor, ha a konditerem hív, hogy most 2 hétig kellenék, aztán hetekig nem? Elvesztem a munkanélkülit? Vagy már mostantól munkaviszonynak számít és nem vagyok jogosult a segélyre? Mivel fingom nem volt, felhívtam a tanácsadómat a munkanélküli irodában. A válaszai az őőőőőzéstől a hümmögésen keresztül néhány összefüggő mondatig terjedtek. A lényeg:
-menjek a tapasztalatszerzős interjúra, mert egyrészt nem biztos, hogy én kapom meg az állást, másrészt, ha igen, és hívnak a konditeremtől vagy a paintball-os munkával kapcsolatban, akkor ezt bármikor otthagyhatom, úgy szól a szerződés.
-Vagy ha megfelelek az interjún, akkor kérhetem a konditermet, hogy csak esténként és hétvégenként számoljanak velem, így mind a kettőt csinálhatom.
-ha hetente 16 óránál kevesebbet foglalkoztat a konditerem (vagy bármelyik más munkahely), akkor megtarthatom a munkanélküli segélyt is.
-ha ennél többet kell dolgoznom, akkor nem jár a segély.
-ha mondjuk 2 hetet kell dolgozni a kondiban, utána meg hetekig semmit, akkor a 2 hét leteltével visszajelentkezhetek segélyre.
-ha a painball-os meló elkezdődik, válthatok arra, és csinálhatom csak azt. De arra is gondoltam, hogy pár hónapig (vagy amíg bírom), délelőttönként csinálhatnám a konditermes munkát, délután, meg hétvégén pedig a paintball-ost. Gyűjtenék egy kis pénzt a nyaralásra. 
Egyszerű és világos, ugye?:)
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése