2011. június 15., szerda

Ma reggel 3 gitárt

kellett feladnom a postán, egyet Németországba, kettőt itt belföldre, az egyiket elsőbbségivel, a másikat nem. Ilyen bonyolult kombinációt naná, hogy nem tudtam megjegyezni, mire a postára értem (10 perc), el is felejtettem. Szépen feladtam a belföldieket normál módon, és csak akkor jöttem rá, hogy baj van, amikor már hazaértem. Gyorsan csináltam még egy csomagot, közben észrevettem, hogy a korábbi számlát se jól állítottam ki, abból is csináltam újat, bringára pattantam és rohantam vissza a postára, hogy még 12 óra előtt elvigyék a gitárt. Először arra gondoltam, hogy ezt feladom elsőbbségivel, és írok a vevőnek, hogy a másikat majd küldje vissza. De aztán eszembe jutott, hogy az előzőt még nem vitték el, hátha kikeresik nekem a többi közül, és akkor csak az árkülönbséget kell kifizetnem. Magyarországon ez eszembe se jutna, de gondoltam, itt megér egy próbát. A csajszi nagyon rendes volt, előkereste, ráragasztotta az elsőbbségi matricát, és csak 24 pennyt kellett ráfizetnem. 

Amúgy ma nagyon jó idő volt, olyan 20 fok, nem kellett kabátot vennem, sőt, fülledt volt a levegő. Ettől függetlenül holnap simán lehet 10 fok, éjjel meg 5... Küldjetek egy kis állandó meleget!
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése