2011. június 19., vasárnap

Ezen a héten

volt először az, hogy a hét minden napján vettek gitárt. És nem is egyet, hanem naponta kettőt-hármat. Egyik oka az apák napja, legalábbis többen kérték, hogy normál helyett elsőbbségivel küldjem, mert 'alkalomra' lesz. Mert amúgy úgy van fent az Ebay-en, hogy az ellenérték megérkezése után 2 napon belül postázom, de általában még a vásárlás napján feladom. A 2 napot csak azért írtam, hogy ha épp halálomon vagyok, akkor ne kelljen pizsiben lerohannom a postára. Naszoval az egyik ok az apanap, a masik meg, leírni is kínos, hogy most találtam meg azt a beállítást, amivel jelzem az EBay-en vásárlóknak, hogy hahó, az egész világ vehet tőlem! Ugyanis eddig csak a UK volt bejelölve, de most már a 'világszerte'. Vásároltak is már Németországból, Olaszhonból és Svédországból is, de még Máltáról is. Úgyhogy most örül a fejem.

Nemrég fejeztem be egy érdekes/fura könyvet. Azért kezdtem olvasni, mert Shetlandon játszódik. Krimi. Nem emlékszem, hogy olvastam volna már olyan könyvet, amiben ismertem a helyszíneket, és egész furcsa érzések kerítettek hatalmukba, amikor az író említette Lerwicket, meg egyéb városkákat, ahol laktam vagy jártam. Az egyik szereplő a Clickimin Loch (=lake=tó) mellett sétált, ahol én is, amikor mentem fallabdázni. Szerepelt benne a Safeway szupermarket, amit az odaköltözésem előtt pár héttel vett át a Tesco, volt szó a reptérről, meg a kompról, és hogy kizárólag ezekkel lehet megközelíteni a szigetet, stb. Az író nagyon jó munkát végzett, mert pontosan tudta, hogy mikor indul az első repülő a szigetről és mikor érkezik az utolsó, a helyi jellegzetes neveknek is utánanézett (Isbister, Tait, ezeket máshol még nem hallottam), de gondolom ezt hívják kutatómunkának. Amikor itt volt Paul, neki is odaadtam a könyvet és ő is egyetértett velem abban, hogy néha úgy tűnt, az írónőnek volt rengeteg infója a szigetekről, és ezeket mindenáron bele akarta szuszakolni a cselekménybe. Ráadásul ez egy 4 részes sorozat első kötete, gondolkozom, hogy elolvassam-e a többit. Azaz csak gondolkoztam, mert megnéztem a szerző oldalát és kiderült, hogy a könyv nyert 'legjobb krimi' díjat, szóval kurvajó, csak ajanlani tudom:)

Ez az:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése