2011. június 16., csütörtök

A nap jó híre:

ismét van Ben and Jerrys Chocolate Macademia fagyim! Máshova mentünk vásárolni (Dunnes), és volt pár doboz, még olcsóbb is volt, mint a többi helyen, de csak kettőt vettünk, és helyesen, mert egyrészt úgysem fért volna a fagyasztóba több cucc, másrészt meghíztam és akármennyire is szeretném, a fagyi nem fogyaszt, pedig hogy be tudnék tartani egy fagyi-diétát! 

Amik rengeteg helyet foglalnak a fagyasztóban (a fenti 2 dobozon kívül még 4 doboz kókuszos-csokis fagyi...), azok a vegetáriánus sütnivalók. Az összes fajta, amit eddig kipróbáltunk, kb. 20 perc alatt elkészül a sütőben, és isteni! Marian evett a tesójánál először Vegetable Grill-t, ami tartalmaz brokkolit, hagymát, répát, paprikát, krumplit és állítólag rizst is (ez utóbbit nem vettem észre). Ennek a sikerén felbátorodva vettünk utána Nut Cutlet-et is, ebben van 2 féle mogyoró, mandula, répa, hagyma, paprika, spenót, paszternák (az mi?), nyamm. És a harmadik, a Spicy Bean Qarterpounder (Csípős Babos hóbelevanc, tényleg csípős): 3 féle bab, paprika, kukorica, krumpli. Most buta módon megnéztük a weboldalukat és találtunk még vagy ötfélét, amit ki kell próbálnunk, de van pl. csilis meg karfiolos (blöe) cucc is, az nem kell. Ebből azt akartam kihozni, hogy milyen rohadt egészségesen táplálkozunk, de most, hogy alaposan megnéztem, mi van bennük, meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről is.

Mariant valami segg zaklatta a munkahelyen, mikor hazajött, azt mondta: valami vámpíros filmet akarok nézni este, ahol mészárolják egymást az emberek.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése