2011. június 22., szerda

Tegnap megérkezett

a bubis csomagoló, amit rendeltem, tudjátok, ilyen: 
 
100 métert rendeltem, a gitárok becsomagolásához, de nem mindig használ, az utóbbi 2 napban ketten is írtak, hogy törve érkezett a hangszer. Persze küldtem nekik másikat, én meg majd megharcolom a magam harcát a postával. Kicsit életszerűtlen, hogy be kell nekik küldeni az eredeti csomagolást borítékostul, csomagolásostul, gitárostul. Ki a tököm tart meg egy borítékot, miután kicibálta belőle a cuccot? Hát senki, eddig. 
Rendeltem még 100 borítékot is, óriási összegeket takarítok ám meg ezzel, képzelhetitek... 

Hallottátok, hogy Rory McIlroy megnyerte a US Opent? Gondoltam, hogy nem. Szóval ez a srác (van vagy 21 éves) északír és ő a legfiatalabb, aki megnyerte ezt a golfversenyt, mondanom se kell, hogy rögtön nemzeti hős lett belőle. A hírekben a volt osztálytárstól kezdve a volt tanáron át a lelkipásztorig mindenki megszólalt, és  persze mindenki egyszerűen TUDTA, már akkor, amikor a kis Rory még csak 6-7 éves volt, hogy ez a fiú bizony egyszer nagy bajnok lesz, sőt, ő maga is így mutatkozott be a tanárának, hogy: RM vagyok és egyszer golfbajnok leszek. Mennyire életszerű.

Közben itt Belfastban megint összecsapások vannak, már két  napja, de ha nem mondják a hírekben, tv-ben, újságban nem olvasom, akkor nem tudnék róla, mert nem járunk arra. És mutogatnak egymásra, ahogy szokás, "a katkók kezdték", nem is, "a protkók provokáltak", csak a szokásos. Marian szerint az évnek ebben az időszakában ez "normális", közeledik július 12, amikor a katolikusok szomorkodnak, a protestánsok meg vígadnak és felvonulnak. A Wiki szerint: 
"1690. július 11-én a (...) zajlott le a boyne-i csata, amelynek során az angol II. Jakab katolikus serege megsemmisítő vereséget szenvedett a protestáns Orániai Vilmostól, ami utat nyitott a protestánsok írországi terjeszkedése előtt." (forrás)
Tegnap Zolival pizzáztunk és megnéztük a Bad Teacher című filmet, jó volt. A pizza is, a film is, Zoli is:) A pizzánál erősen gondolkoztam, hogy reklamálok, mert amit én kinéztem, azon kukorica, gomba, hagyma, vagyis csak zöldségek voltak, erre kaptam egyet, amin volt virsli/kolbász és chili. Aztán rájöttem, hogy ugyan a vegát akartam, de mire a pincér kiért, valahogy egy sorral feljebb csúszott az ujjam, és a csípőset kértem. Tiszta hülye vagyok, még jó, hogy nem rendeztem jelenetet...
free counters

3 megjegyzés:

  1. Nekem a kvzoban volt ilyen sztorim, csak ott a vevo nem birta ki, h ne szolaljon meg. Jott, rendelt egy kavet, mindenki hallotta, majd mikor eletettem, nekiallt uvolteni, h o teat kert es utalja a kavet.
    :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. remélem, ráöntötted, és utána elfutottál:)

    VálaszTörlés