2010. december 21., kedd

Vegyes hír

Nem kaptam meg a munkát az egyetemen, de felkerültem a tartaléklistára. Ez azt jelenti, hogy ha a következő 12 hónapban lesz üresedés, akkor felajánlják nekem a munkát. Az is kérdés, hogy hanyadik vagyok a listán, első vagy 15.? Nagyjából erre számítottam, nem vagyok feldobva tőle. Viszont amikor Mariannal beszéltem, ő nagyon örült (majdnem elsírta magát), azt mondta, hogy ez remek eredmény. A könyvtár dolgozói is jelentkeztek már ilyen egyetemi munkára, és Marian azt mondta, hogy ők még a tesztig se jutottak el. Meg M is úgy került a könyvtárhoz, hogy először a listára került fel, és úgy kb. 2 hónap múlva értesítették, hogy üresedés van. Amilyen szerencsés vagyok, az én esetemben nem lesz ilyen, vagy majd 11 hónap múlva. Ha nagyon leegyszerűsítjük, akkor viszont attól, hogy tartalék vagyok, a lényeg még nem változik: továbbra sincs munkám.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése