2010. december 3., péntek

Könyvritkaságok

Basszus, Ebayezek, mert egy rakás könyv van, amit fel akarunk tenni holnap, és az egyik valami ritkaság lehet, a legolcsóbb, amit találtam, az majdnem 600 fontba kerül. Az még 300 forintos fontnál is 180e foncsi. Jó lenne, ha valaki lecsapna rá. Ja, és egy jópár ilyen könyvünk van, gazdagok leszünk!!

A postára/ról menet/jövet számoltam, 6x csúsztam meg és taknyoltam majdnem a friss hó alatt rejtőzködő jég miatt.

Amúgy csomó mindenről írni akarok, de most ezt kell csinálni, meg le vannak fagyva az ujjaim (igazából az egész Csenge le van fagyva), nem tudok rendesen gépelni. Példák arra, milyen hideg van a lakásban:

-a fürdőben látni lehet a lehelletet, a konyhában remegek a hidegtől

-a vajat nem kell hűtőbe tenni, a szabad konyhai levegőn is simán kemény marad

-az ajakírt gyakorlatilag satuba szorítva kell kipréselni a tubusból (ilyen mini fogkrémtubus-szerű dologban van). Tegnap a vonaton (majd erről is írok) is erre készültem, hogy küzdeni kell érte, de ott kiolvadt és kilőtt a tubusból.

De ha eladjuk a könyveket, majd fűthetek többet:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése