2010. december 15., szerda

Három kívánság

Tegnapra ezt a hármat kívántam:

-jöjjön már a levél a Queen's-től a munkával kapcsolatban

-érkezzen meg Marcsi ajándéka

-nyerjünk a hollandok ellen az EB-n

Ha azt mondom, mára ugyanezeket kívánom (kivéve, hogy ma a svédekkel játszunk), akkor tudjátok, hogy tegnap egy nagy kövér nulla teljesült.

A postai munkáról lemondtam, tegnap küldtem egy rakás emilt, többek között volt egy cím, Freedom of Information név alatt futott. Mivel a Posta az adófizetők pénzéből fenntartott cég, az adatai is nyilvánosak, és ha úgy gondolom, hogy ez mégse így van, akkor írhatok erre a címre. Na írtam, aztán addig irogattam, amíg felhívott egy csaj, hogy ő próbál segíteni (pár perccel korábban küldtem neki emilt, hogy szart sem érnek a linkek meg emilcímek, amiket küldött). De basszus, tudnia KELL, hogy a telefonszámon, amit megadott, csak automata van, az emilcímről meg egy szintén automatizált válasz jön csak vissza. Végül megígérte, hogy továbbküldi a levelemet a Karácsonyi Felvételi F.szomtudjahova, és tök meglepő, hogy ezek azt írták, hogy ún. "technikai problémákkal" küzdenek és ha kaptam sms-t munkával kapcsolatban, akkor ne foglalkozzak vele.

Hétfőn csináltam levest, végre talán úgy sikerült, ahogy Kata csinálta, amikor otthon voltunk. Nem mintha annyira számítana, Mariannak az a lényeg, hogy legyen benne finomra vágott hagyma meg pirospaprika:) Ma reggel kérdezte, hogy mit együnk este, ebben is igen kreatív vagyok, pláne reggel 9 előtt, így mondtam, hogy csinálok levest, hehe. Mire felcsillant a szeme, és mondta, hogy húú, az jó, de inkább paprikás krumpli. Érdekes módon ezt a két szót tök jól ki tudja már ejteni:)

Amúgy meg telefonokat nézek állandóan, kisebb evolúción ment át a kívánságlista. Kezdtem a SE Xperia X10 minivel (és ennek a Pro változatával), mert Michelle-nek, az oktatómnak is ilyen van, és cukin néz ki, és érintőképernyős, és olyan nekem még nem volt. Aztán olvastam, hogy az akksiideje kb. 1 nap jó esetben, ekkor rámozdultam a kissé nagyobb méretű és kisebb fogyasztású Xperia x8-re. De ezt meg kipróbáltam egy O2 boltban és nem tudok rajta sms-t írni, kicsi az érintőképernyője. Aztán jött a HTC Wildfire, mert GPS az mindenképp kell bele, hátha út közben megadja magát a SatNav. Innen már csak egy lépés a HTC Desire, ami jobb, mint a Wildfire, persze kb. 2x annyiba is kerül. De titokban szemeztem/ek az iPhone-nal is, mert Zoli nagyon jól leírja, mire képes, neki milyen alkalmazásai vannak, és megtetszett. Persze itt már 400/500 fontról beszélünk, meg aztán csak tavaly vettem ezt a mostani telefonomat, semmi baja, és amíg itthon ülök a seggemen, addig semmi szükség arra, hogy olyan telefonom legyen, amin pl. tudok könyvet olvasni. Meg GPS nélkül is kitalálok a konyhába. Meg pénzem sincs. Szóval meggyőztem magam, ami nem volt nehéz, hogy igazából nem is kell most új telefon. De mondtam Marcsinak, hogy ahogy dolgozni kezdek, és lesz egy kis pénzem, meg veszem a legdrágább telefont, mert megérdemlem!

free counters

7 megjegyzés:

  1. Nem muszáj ám iPhone 4-et venni, én ugrálok a boldogságtól a 3GS-emmel is. Ez újan csak (oké, """csak""") 389-be kerül, bár igaz, hogy ezért csak 8 giga háttértárat kapsz. Tapasztalatból tudom, hogy a 16 giga is sitty-sutty megtelik, ha van rengeteg zenéd PC-n meg képeket és videókat is akarsz telefonon nézegetni. Az olvasás viszont tényleg nem gond vele.

    VálaszTörlés
  2. a 4-es sajnos bitos nem lesz, a 3GS-en még gondolkodom, de most a HTC Desire felé hajlok nagyon. Vagy megveszem a tiedet:)

    VálaszTörlés
  3. Mármint az én iPhone-omat? Az csak jövő augusztus környékén lesz eladó, de komolyan megvennél egy kétéves telefont?
    Vagy ha Ellie-ére gondolsz... ha nem kell neki, akkor megtartom tanulmányozási célra. :D :geek:

    VálaszTörlés
  4. Nem pay-and-go-n vagy? ÁÁÁ, olyan öreg telcsi nem kell:) De most már végképp nem tudom, melyiket vegyem meg, majd ha egyszer lesz pénzem.

    VálaszTörlés
  5. Ja, értem már, miért kérdezed, nem fog lejárni szerződés, csak meg akarom venni az iPhone 5-öt, és az nyáron fog kijönni. :)

    VálaszTörlés
  6. tényleg lesz iPhone 5 vagy szivatsz? Akkor majd megveszem a 4-et akkor 389-ért:)

    VálaszTörlés