2010. december 10., péntek

Övsömör

Na, hát övsömöröm van. Először a patikába mentem, de mondták, hogy recept nélkül nem adhatnak semmit, de ha a rendelőben megemlítem, hogy övsömör, rögtön fogadnak. Biztos ez a titkos jelszó. Hazajöttem, felhívtam egy közeli rendelőt, és mehettem is. Elvileg ugye regisztrálni kell, és aztán várni a kártyára, de ez élet-halál kérdés volt, haha. Meglepetésemre azonnal megtaláltam a rendelőt, vagyis rendelőket, egy jó magas épület, aminek minden szintjén egy rendelő székel. Kitöltöttem egy rakás papírt és vártam. Aztán vártam még egy kicsit. Meg még. Mondták, hogy majd behívnak a 'treatment room'-ba, ahol vérnyomás, súly, magasság, stb.-mérés lesz. Végül a doki (Dr. Rendell rendelt) hívott be olyan fél 6 kürül, előadtam, hogy mi a gond, megnézte, megerősítette, hogy ez bizony az. Mondtam neki, hogy van még itt valami papír, amit nem tudom kinek kell odaadni. Hát a nővéreknek kellett volna intézni, de ők csak 5-ig dolgoztak, mondta a doki, mióta várok? Mondom 4 óta. Tátva maradt a szája és hitetlenkedve mondta, hogy "nem én alkalmazom őket, így fegyelmezni se tudok". Aztán megjegyezte, hogy az angolom mesés (your English is faboluous, I am humbled), és írt egy receptet. Az épületben levő patikában kiváltottam, ingyen volt! Napi 5x kell tablettát szedni 7 napig és nem igazán szabad idős, beteg, rákos emberek közé mennem.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése