2010. december 8., szerda

Marian, a feltaláló

Amikor Marcsi eltűnik a másik szobában, vagy épp sokáig csöndben van, és nem látom, akkor tudom, hogy valamiben sántikál. Múlt héten kitalálta, hogy ebben a rettenetes időben (esett 3 centi hó, és pl. bezárt az iskolák fele, mert se a tanárok, se a gyerekek nem tudnak bejutni), szóval kitalálta, hogy jégen közlekedésre is alkalmassá kell tennie a cipőjét. Az első ötlete az volt, hogy ilyen műanyag kábelkötegelőt köt a talpára, de a gyakorlati kivitelezés már nem sikerült, az első buszmegállóban le kellett vennie, mert még jobban csúszott a cipő. Tegnap már egy órája nem láttam, amikor vigyorgó fejjel megjelent, és mutatta a cipőjét: levágott egy darabot az övéből, abba beleütött egy csomó pici csavart, és azt ráapplikálta a cipő talpára, így: Azt nem tudom, hogy ez jobban sikerült-e, mint az első kísérlet, de látszatra jó. Ja, Mariannak 4-es lába van, ezt a cipőt a könyvtárban találta, 8-as, de ebben nagyobb biztonságban érzi magát. Néha, amikor ilyen innovációkon dolgozik, aggódva megkérdezi: Nagyon flúgos vagyok?:)

A már említett TV-t eladtuk, legalábbis úgy tűnik. De a vevő nagyon felidegesített, ragaszkodott hozzá, hogy tegnap jöjjenek a cuccért, rohantunk haza a könyvtárból (Marian 8-ig dolgozott, érte mentem), mert hogy fél 9-re jönnek. Persze nem jöttek, 9.15-kor hívtam őket, nem vették fel. Kur.a anyjukat. Ráadásul Ebay-en jelentkeztek érte, és eleve gyanakodva álltam hozzá, mert még nem vettek semmit ebay-en, nem volt egy vélemény se róluk, mondtam Mariannak, mi van, ha idejönnek 3-an, szarrá vernek minket és elvisznek mindent a lakásból? Lehet, hogy elriasztotta őket, amikor mondtam, hogy a sarkon egy nagy rendőrörs van?

Ebben a pillanatban hívott egy újabb érdeklődő, remélem, valaki elviszi (a tv-t, nem az érdeklődőt). Beszéltem Marcsival, a cipő jó, csak az öv 10-lépésenként leesik. Azt mondta, hogy ki kell találnia valami újat (I have to put my thinking hat on), hogy finomítson rajta.

Tegnap kezdődött a kézi EB, az EHF (az európai szövetség) nagy büszkén hirdette, hogy minden meccset meg lehet nézni élőben a honlapon. Rá is kattintottam, erre: Jogi okok miatt ez a meccs csak holnap lesz nézhető (on-demand). Köszi. De már másnap van, megyek is és megézem, és reménykedem, hogy a mai, franciák elleni meccset már élőben adják.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése