2010. december 10., péntek

Nyavalyák

Tök jó, napok óta viszket a hátam bizonyos helyeken, de gondoltam, csak a szokásos. És a fejem is fáj minden nap. Tegnap megkértem Mariant, hogy vessen már rá egy pillantást. Szerinte shingles. Ekkor már lefekvéshez készülődtünk, és bár hallottam a szót, nem tudtam pontosan, hogy mi az, pikkelysömörre gyanakodtam. Most megnéztem, övsömör. Oké, mik a tünetek: viszkető vagy szúró fájdalom, pirosodó bőr, magas láz, megfázás, fejfájás. nekem ezekből csak a láz nincs. Most akkor tényleg övsömöröm van? Azt írja a Zinternet, hogy nincs rá gyógymód, csak kezelni lehet mindenféle krémekkel. Ezen kívül még az orrom vérzik minden nap, de nem mondom Marcsinak, mert fél a vértől. Ő se egy matyóhímzés amúgy, neki herpesz van az ajkán, az is fáj. Szép pár vagyunk.

Be kell jelentkeznem dokihoz, de nem tudom, hogy mi a menete. Mindjárt utánanézek.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése