2010. december 6., hétfő

Morzsák

- a múlt heti lottószámok (6 számot kell eltalálni 1-49 között): 20, 21, 22, 24, 27, 34, bónusz: 29. Vagyis 7 számból 6 a 20-29 közötti tartományba esett. Naná, hogy így se volt egy találatunk se, a nyavalyás 25-ösünkkel.

-valami rap-szám ment a tv-ben, Marcsi aszondja: ez nem a Snoop Daddy? :D

-megérkezett a jogsim!

-átrendeztük a hálót, mert 2 tél kellett ahhoz, hogy észrevegyük, hogy húz be a hideg az ablak alatt álló ágyra. Amikor eltoltuk az ágyat, a fal felőli részén vizes volt az ágynemű. Meg a fal is. Most jobb, áttoltuk a hall oldalára, de így is rohadt hideg van. A fürdő penészesedik, de durván.

-hétvégén átmentünk a szomszédhoz, mert a jópofa gyerekei az ablakot dobálták hógolyóval. 2x szóltunk (igaz, az én első szólásom az volt, hogy: Akartok egy seggberúgást?) előtte, aztán berágtunk. Amikor az ajtajukhoz értünk, már ott állt egy házaspár, szintén bebocsátásra várva. Elmondtuk nekik, hogy mi járatban vagyunk, holott nyilvánvaló volt, hogy nem ők a szülők, mindegy. A nő megjegyezte,: "Most panaszkodni jöttek?" Mariannal csak néztünk egymásra, hogy ez tényleg ilyen hülye? Nem, bazmeg, meg akarjuk dobálni az ő ablakukat.

-Múltkor az utcán dobta nyakon Mariant 2 fiatal srác. Én is gyúrtam egy hógolyót, és elkezdtem feléjük rohanni, mint egy őrült, erre ők is szaladni kezdtek.

-Eladjuk a kuuurva nagy tv-t (56 colos). Marcsi kisebbet akar, 46 colost, szerintem még az is majdnem mozivászon nagyságú, de ő tudja.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése