2010. január 29., péntek

Harmadszorra havazik

ma már, amikor meg nem, akkor hétágra süt a nap. Tuti, hogy Bettina küldi ide a szar időt, Shetlandon akkora hó meg "kedvezőtlen időjárás" van, hogy az összes vendég lemondta a vizsgálatát... Nagyon bízom benne, hogy bár a jósok előre megmondták, azért ez nem befolyásolja majd vasárnap a Nagy Ételbeszerző Körutat Dublinba.

Kissé nyomi vagyok, kezd kijönni, hogy 2 hónapja nem dolgozom, és az önbecsülésem szánkázik lefele. Igyekszem megtenni, amit tudok, ami kell a cégalapításhoz meg az elinduláshoz, de már szeretném hasznosnak érezni magam. Közben rátaláltam a Heti Hetes elmúlt másfél éves adagjára, azokat kezdtem el nézni, ezenkívül kb. 5 könyvet olvasok egyszerre, megegyeztünk Mariannal, hogy úgy a következő egy évben ne hozzon haza semmit a könyvtárból, mert plafonig érnek a könyvek. Legutóbb Andre Agassi önéletrajzát hozta el, "mert jónak tűnt".:)

Voltunk végre fallabdázni!! A pálya sajna egyáltalán nem hasonlít a lerwickire. Az átlátszó üvegkalitkák helyett betonkockákban játszunk és bakker itt sincs fűtés!! De semmi. A sok futástól izzadok, mint a ló, de nem merem levenni a tréningfelsőt, mert szerintem 10 foknál több nincs a kockában.

Ma este feljön Marian két barátnője, egy pár, akik már vagy 5-6 éve együtt vannak, találkoztam velük tavaly. Annak alapján, amit Marian elmondott róluk, nem csodálom, hogy bajban van a kapcsolatuk, az egyikük, gondolom a békesség kedvéért, általában nem mondott ellent a másiknak. És most rájött, hogy ez így nem jó. Mondta is Mariannak, hogy reméli, hogy ő nem engedékeny. Hát ebben én is nagyon bízom, nem tudom elviselni a szolgalelkű embereket. Amióta erről szó esett, akármit csinálunk a másiknak, ha főzök neki, ha ő vesz nekem valamit, ha tévéműsort választunk, mindig hozzátesszük: De nem azért teszem, mert te kérted!:)free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése