2010. február 2., kedd

Tudtam, hogy a gepeknek

is van lelkuk. Az en laptopom megsertodott azon, hogy megneztem egy masik gepet, egy netbook-ot, a boltban. Azota mindenfele f.sz uzenetek ugranak fel, hogy nincs eleg memoria a C meghajton, holott van 15Gb. Semmit se tudok rajta csinalni, bevillan a kek halal, ujraindul, nem hajlando rendszer-visszaallitastra se, kesz. Tokre neki vagyok busulva, majd elvisszuk orvoshoz. Addig Marianet hasznalom, ezert nincsenek ekezetek.

Jokedvemet tetezendo, ma volt idopontom a konyvelovel, cegalapitas. Nem kert sokat, utlevel, TB-kartya, lakcim-igazolas. Indulas elott nem sokkal el kezdtem keresni az utlevelet, 10 perc kutatas utan mar Marian is segitett, kiborogattunk mindent, utlevel sehol. Lerohantam megnezni a kocsiban, persze ott se volt, viszont hazkulcsot nem vittem magammal, kizartam magam, a csengo termeszetesen nem mukodik, ott alltam es eloadtam a futtyosrigot, mire Marian 5 perc utan lejott es beengedett... Vegul eszembe jutott, hogy mult heten, a jogsi-igenyleshez mellekelni kellett, igy persze, hogy nem talaltuk.Hivtam a konyvelot, vegul mondta, hogy eleg, ha kesobb bemutatom, most csutortokon nekifutunk megint a cegcsinalasnak.

Ja, es igy a dublini kirandulas kepeit se tudom feltenni, nem mintha olyan sokat csinaltam volna... Marian latta meg a magyar boltot eloszor, es mint egy izgatott kisgyerek, megszoritott a karomat, epp csak ugralni nem kezdett oromeben:)  A vasarolt termekek 80 szazaleka edesseg volt, franciadrazse, dunakavics, turogomboc, derelye, pilotakeksz, gyori keksz, sport szelet, volt, amit Marian mar megismert es mar vette is le a polcrol. Sajnos a kakaos tekercs meg a piskotatekercs elfogyott mire odaertunk, de sajtos pogit igy is vettunk. Erdekes, hogy Marian mindig talal valami alternativ felhasznalasi modot a kajakra. Nem tudja, hogy a magyarok hogyan eszik ezeket, ezert pl. a sajtos pogacsat felbevagta, megpiritotta, megvajazta es teliszalamit tett bele. Es kenyernek hivta, amig bele nem vertem, hogy az PO-GA-CSA. A vanilias kremturot is kenyerre akarta kenni. Bettinanak es Petyanak is vettem, amit kertek, tegnap feladtam, es legnagyobb meglepetesemre ma mar irt Bettina, hogy meg is kapta.

Es a biciklim is defektes lett... Atok ul rajtam.

free counters

1 megjegyzés: