2010. február 10., szerda

Adóügy

Basszus, pár percig berosálva ültem a seggemen, eszembe jutott ugyanis, hogy elfelejtkeztem az adóbevallásomról. Illetve fogalmam sincs, hogy működik, azt gondoltam, hogy a munkáltató tölti ki, mint otthon. Az az apró tény, hogy munkanélküli vagyok, elkerülte a figyelmemet. Gyorsan felhívtam az adóhivatalt, mondjuk a "gyorsan" kissé félrevezető, mert mire megtaláltam a telefonszámot a szó szerint több tucat lehetőség között... Ezenkívül fel voltam készülve a lebaszásra, na meg arra, hgy alapból 100 font büntit kell fizetni. Erre a pasi, az a cuki, édes, adóhivatali szuperalkalmazott, közölte, hogy nekem nem kell beadni semmit! A miértet már nem értettem, annyira megörültem a zsebemben maradó 100-asnak. Asszem nem kerestem annyit, hogy beleessek az alsó kategóriába?

Most pedig az e-kereskedelem és online üzlet rettentően izgalmas tárgykörébe vetem bele magam. Rögtön azután, hogy befejeztem a "Hogyan indítsuk el saját üzletünket?" és a "100 marketing ötlet" könyveket, de még a könyvelőnek visszaküldendő nyomtatványok átfutása, megértése és aláírása előtt.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése