2010. február 4., csütörtök

Céges infók

Ma is tettem majdnem 8 kilométert a lábaimba, gyalog mentem a könyvelőhöz (1 óra séta), aztán később a belvárosból haza (45 perc). Jimnél picit több mint egy óra alatt végeztem, kitöltött mindenféle papírokat, a szerződést még nem írtam alá, azt mondta, hozzam haza, olvassam el, és ha mindent rendben találok, akkor írjam alá és postázzam neki el. Nem is kellett az útlevél, a magyar személyim is elég volt (vagy csak azt gondolta a pasi, hogy ha az útlevélben is olyan rossz kép van, mint a személyin, akkor inkább lemond arról, hogy megtekintse). Jim szerint a cég valamikor jövő hét elején kész lesz, a papírokkal mehetek majd a bankba számlát nyitni, ami pár hétbe telik. Tanácsát követve azért bementem a Santander bankba (nevéből is kiderül, hogy ősi angol, pardon, ír bankról van szó), hogy megérdeklődjem, milyen papírok kellenek majd. Ide is elég a személyi meg a céges alapító doksi, és már kaptam is időpontot keddre. Ha időközben mégse lenne kész a cég, akkor lemondom, illetve áttetetem péntekre.

Estére, a nagy ünnepre (névnap) való tekintettel spenótot akartam főzni krumplival és sült kolbásszal, de a fagyasztott zőccségen nincs használati utasítás, ha valaki tudna segíteni, hogy hogy kell... De ha olyanokat írtok, hogy habarás meg mittomén, akkor azt is kérem részletezni, hogy azt hogy kell...

free counters

3 megjegyzés:

  1. Hali! Kaptál már receptet?
    Az egriek így csinálják :) :
    -olaj a lábasba
    -3 gerezd "buci" fokhagymát belenyomsz
    -2 buci evőkanál lisztet is teszel hozzá
    -kavargatod és egy kis idő után tűzről levesz, és kevés pirospaprikát tenni bele
    -a már "lottyadt" spenótot ráteszed
    -összekeverni
    -kb.4 dl tejet folyamatosan lassan ráönteni,mert így nem csomósodik meg
    -folyamatosan kevergetni,mert leég az egész
    -kicsi só a végén.
    Remélem tudtam segíteni.
    Pusz
    Lívia

    VálaszTörlés
  2. @livus: Köszi, a tied az első (írásos) segítség:) Ki fogom próbálni! Mizu Lerwickben? Még benzinkutas vagy?
    pusz,

    Csenge

    VálaszTörlés
  3. Igen,még kutas vagyok,de szeretnék valami jobban jövedelmezőt.:)Tavasszal nekiállok keresni.Kedvet kaptam a spenóthoz,vettem gyorsan én is. Szombaton emergency fogorvos kellett,csak a kórházban fogadtak,mert már 2 napja fájt.Na,gyorsan kezelték a gyökereimet,most már jobb,gyógytömivel vagyok,szerdán talán véglegeset kapok.Ha még itt lettél volna,akkor hozzátok mentem volna.Az idő jó,de keddre nagy havat ígértek.A kutya már itt van velünk,beköltöztünk Lerwickbe.Szeptemberben otthon lesz az esküvőnk.Kihagytam vmit?? :))
    Puszi,vigyázzatok magatokra!
    xx Livia

    VálaszTörlés